مطالب مرتبط:
قتل مدیرعامل شرکت پخش لوازم آرایشی با 37 ضربه چاقو
قتل مدیرعامل شرکت با 37 ضربه چاقو
مدیرعامل شرکت با 37 ضربه چاقو به قتل رسید
قتل مدیرعامل شرکت با 37 ضربه چاقو
قتل مدیرعامل شرکت با 37 ضربه چاقو
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1403 ساعت 13:552024-04-22حوادث

قتل مدیرعامل شرکت با 37 ضربه چاقو


چندی پیش، کشف جسد مردی در خانه اش واقع در یک برج 20 طبقه در محله کوهک به مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش داده شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، رییس پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری متهمان قتل مدیرعامل یک شرکت در تهران خبر داد.

   وی افزود: طولی نکشید که ماجرای این مرگ مشکوک در بی سیم های کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مخابره و دقایقی بعد تیم بررسی صحنه جرم پا به طبقه پانزدهم برج مورد نظر گذاشتند.

سردار گودرزی ادامه داد: کارآگاهان جنایی پس از ورود به محل با جسد مردی حدوداً 43 ساله مواجه شدند که هدف 37 ضربه بی رحمانه چاقو قرار گرفته بود؛ بررسی های اولیه نشان می داد که مقتول در شغل پخش لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت داشته است و عاملان این جنایت پس از ارتکاب جرم به دنبال اسناد و مدارکی داخل خانه بوده اند.

وی تصریح کرد: کارآگاهان که در جریان بررسی های تخصصی صحنه جرم متوجه دوربین های مداربسته برج شده بودند به بازبینی فیلم آن ها پرداختند که مشخص شد که موتورسیکلتی با 2 سرنشین مقابل برج توقف کرده و مرد جوانی از موتور پیاده و وارد خانه مقتول شده است؛ نیم ساعت بعد از حضور وی، نفر دوم نیز وارد خانه قربانی شده و دقایقی بعد هر 2 با عجله و شتاب از برج خارج شده و سوار بر موتورسیکلت از محل متواری شدند و بعد از رفتن مردان جوان، دیگر هیچ رف


برچسب ها: لوازم آرایشی و بهداشتی - پلیس آگاهی تهران بزرگ - پلیس آگاهی - مدیرعامل - فوریت های پلیسی 110 - آرایشی و بهداشتی - آگاهی تهران بزرگ
آخرین اخبار سرویس:

قتل مدیرعامل شرکت با 37 ضربه چاقو

قتل مدیرعامل شرکت با 37 ضربه چاقو