مطالب مرتبط:
قتل مدیرعامل شرکت پخش لوازم آرایشی با 37 ضربه چاقو
قتل مدیرعامل شرکت با 37 ضربه چاقو
مدیرعامل شرکت با 37 ضربه چاقو به قتل رسید
مدیر عامل شرکت خصوصی با 37 ضربه چاقو کشته شد
مدیر عامل یک شرکت خصوصی با 37 ضربه چاقو کشته شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1403 ساعت 13:102024-04-22حوادث

قتل مدیرعامل شرکت با 37 ضربه چاقو


کارآگاهان جنایی پس از ورود به محل با جسد مردی حدوداً 43 ساله مواجه شدند که هدف 37 ضربه بی رحمانه چاقو قرار گرفته بود؛ بررسی های اولیه نشان می داد که مقتول در شغل پخش لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت داشته است و عاملان این جنایت پس از ارتکاب جرم به دنبال اسناد .

- کارآگاهان جنایی پس از ورود به محل با جسد مردی حدوداً 43 ساله مواجه شدند که هدف 37 ضربه بی رحمانه چاقو قرار گرفته بود؛ بررسی های اولیه نشان می داد که مقتول در شغل پخش لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت داشته است و عاملان این جنایت پس از ارتکاب جرم به دنبال اسناد و مدارکی داخل خانه بوده اند.

رییس پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری متهمان قتل مدیر عامل یک شرکت در تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، سردار علی ولیپور گودرزی گفت: چندی پیش، کشف جسد مردی در خانه اش واقع در یک برج 20 طبقه در محله کوهک به مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش داده شد.

وی افزود: طولی نکشید که ماجرای این مرگ مشکوک در بی سیم های کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مخابره و دقایقی بعد تیم بررسی صحنه جرم پا به طبقه پانزدهم برج مورد نظر گذاشتند.

سردار گودرزی ادامه داد: کارآگاهان جنایی پس از ورود به محل با جسد مردی حدوداً 43 ساله مواجه شدند که هدف 37 ضربه بی رحمانه چاقو قرار گرفته بود؛ بررسی های اولیه نشان می داد که مقتول در شغل


برچسب ها: لوازم آرایشی و بهداشتی - آرایشی و بهداشتی - لوازم آرایشی - ارتکاب جرم - عامل - فوریت های پلیسی 110 - فوریت های پلیسی
آخرین اخبار سرویس:

قتل مدیرعامل شرکت با 37 ضربه چاقو

قتل مدیرعامل شرکت با 37 ضربه چاقو