مطالب مرتبط:
برگزاری بیست و نهمین جشنواره بین المللی شعر رضوی در کرمان
بیست ونهمین جشنواره شعر رضوی کرمان برگزار می شود
اختتامیه جشنواره شعر رضوی در کرمان برگزار می شود
بیش از 2 هزار اثر به جشنواره شعر رضوی ارسال شد
برگزاری 14 دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 ساعت 14:402024-04-28فرهنگي

کرمان، میزبان جشنواره بین المللی شعر رضوی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان هذ خبرگزاری دانشجو ، محسن روحی مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان کرمان از برگزاری بیست و نهمین دوره جشنواره بین المللی شعر رضوی از 20 اردیبهشت ماه به میزبانی شهر کرمان خبر داد و گفت: - روحی گفت: بیست و نهمین دوره جشنواره بین المللی شعر رضوی از 20 اردیبهشت ماه به میزبانی شهر کرمان برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان هذ خبرگزاری دانشجو ، محسن روحی مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان کرمان از برگزاری بیست و نهمین دوره جشنواره بین المللی شعر رضوی از 20 اردیبهشت ماه به میزبانی شهر کرمان خبر داد و گفت: این جشنواره تبدیل به قدیمی ترین و با اصالت ترین جشنواره شعر آیینی کشور شده است.

وی افزود: سال قبل تلاش کردیم با ارائه جشنواره در سطح کشور فرهنگ رضوی را در بین شاعران ترویج نماییم و در این قالب در استان های قم، یزد و مازندران و همچنین شهرستان های سیرجان، رفسنجان، بم، بافت و بردسیر برنامه های شعر خوانی رضوی با عنوان رواق رضوی برگزار شد.

روحی با تاکید بر اینکه به دنبال رویکرد مردمی جشنواره هستیم اظهار کرد: پارسال نیز برگزاری یک مراسم شعر خوانی جشنواره در حسینیه ای در شهر کرمان برگزار شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان کرمان با اشاره به ارسال 2 هزار و 35 اثر به دبیرخانه جشنواره گفت: پس از سه مرحله داوری 150 اثر به مرحله نهایی راه یافته و


برچسب ها: جشنواره - بین المللی - برگزار - شعر رضوی - کرمان - برگزاری - شهر کرمان
آخرین اخبار سرویس:

کرمان، میزبان جشنواره بین المللی شعر رضوی

کرمان، میزبان جشنواره بین المللی شعر رضوی