مطالب مرتبط:
بیست ونهمین جشنواره شعر رضوی کرمان برگزار می شود
برگزاری بیست و نهمین جشنواره بین المللی شعر رضوی در کرمان
اختتامیه دومین جشنواره «عروسک خونه» برگزار شد
بیش از 2 هزار اثر به جشنواره شعر رضوی ارسال شد
برگزاری 14 دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 ساعت 12:552024-04-28فرهنگي

اختتامیه جشنواره شعر رضوی در کرمان برگزار می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: مراسم اختتامیه بیست و نهمین جشنواره بین المللی شعر رضوی همزمان با دهه کرامت در کرمان برگزار خواهد شد.

- ایسنا/کرمان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: مراسم اختتامیه بیست و نهمین جشنواره بین المللی شعر رضوی همزمان با دهه کرامت در کرمان برگزار خواهد شد.

محسن روحی امروز 9 اردیبهشت ماه در نشست خبری بیست و نهمین جشنواره بین المللی شعر رضوی اظهار کرد: جشنواره امسال همزمان با دهه کرامت برگزار می شود و مراسم افتتاحیه 20 اردیبهشت ماه مصادف با شب ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها بعد از نماز مغرب و عشاء با محفل شعرخوانی مردمی و اجرای حامد عسکری در حسینیه حاج ماشاءالله کرمان خواهد بود.

وی افزود: بیش از 2000 اثر به بیست و نهمین جشنواره بین المللی شعر رضوی ارسال شده که 150 اثر در مرحله داوری نهایی است و در مراسم اختتامیه که 21 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود، شش نفر به عنوان برگزیده و شش نفر به عنوان شایسته تقدیر معرفی می شوند.

روحی بیان کرد: مراسم اختتامیه جشنواره شعر رضوی با حضور ناصر فیض و سعید بیابانکی و اجرای نجم الدین شریعتی در تالار فرهنگ و هنر کرمان برگزار می شود و تمهیداتی دیده شده تا برنامه متمایز و متنوع تر از سال گذشته باشد.


برچسب ها: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - جشنواره - مراسم اختتامیه - بین المللی - شعر رضوی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه جشنواره شعر رضوی در کرمان برگزار می شود

اختتامیه جشنواره شعر رضوی در کرمان برگزار می شود