مطالب مرتبط:
شهروند – خبرنگاران؛ بازوی رسانه ای نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
خبرنگاران بازوی رسانه ای سی وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران می شوند
شعار سی وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران انتخاب شد
سفرای ایران از فرصت نمایشگاه کتاب تهران در توسعه دیپلماسی فرهنگی استفاده کنند
گزارش تصویری از سی و یکمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، آرایشی، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته(Iran Beauty & Clean)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 فروردین 1403 ساعت 13:402024-04-19فرهنگي

حس خوب نمایشگاه بین المللی کتاب تهران همچنان جاری است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد خبری سی وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، حسین ریگی، کارگردان سینما که با فیلم «میرو» در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کرده بود، - حسین ریگی گفت: وقتی به نمایشگاه بین المللی کتاب تهران وارد می شویم متوجه جنب و جوش کسانی خواهیم شد که کتاب و مطالعه در زندگی شان تاثیر گذاشته است.

آن ها حامل یک انرژی مثبت هستند و فکر می کنم این حس خوب همچنان در نمایشگاه جاری است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد خبری سی وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، حسین ریگی، کارگردان سینما که با فیلم میرو در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کرده بود، درباره اولین تجربه های کتابخوانی خود در دوران نوجوانی گفت: در زاهدان بود که اولین کتاب غیردرسی ام را خواندم.

آن زمان که زاهدان از نظر دسترسی به کتاب خوب شرایط مناسبی نداشت من سینوهه را مطالعه کردم که کتابی تاریخی بود و به من تخیل را آموخت.

او با تاکید براینکه وجود کتابخانه ها در مناطق مختلف حتماً با استقبال روبه رو خواهد شد، ادامه داد: زمانی که در انجمن سینمای جوان زاهدان مشغول آموختن فیلمسازی بودم یک کتابخانه کوچک وجود داشت که باعث شد من با کتاب های مختلفی آشنا شوم.


برچسب ها: نمایشگاه بین المللی کتاب - نمایشگاه بین المللی - نمایشگاه - بین المللی - کتاب - جشنواره فیلم فجر - کارگردان سینما
آخرین اخبار سرویس:

حس خوب نمایشگاه بین المللی کتاب تهران همچنان جاری است

حس خوب نمایشگاه بین المللی کتاب تهران همچنان جاری است