مطالب مرتبط:
شهروند-خبرنگاران بازوی رسانه ای نمایشگاه کتاب تهران می شوند
«بخوانیم و بسازیم» شعار سی وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران شد
واکنش ولی نصر، مشاور سابق اوباما، به تماس وزرای خارجه چین و سعودی: عربستان اعتماد کمی نسبت به آمریکا دارد که بتواند از جنگ جلوگیری کند / بهایی که پکن برای استفاده از نفوذش در تهران می خواهد چیست؟ در مقابل به ایران چه خواهد داد؟ ولی نصر نوشت: « عربستان امید چندانی به توانایی آمریکا بر
عکس | شهرداری تهران وسط خیابان از رسانه آمریکایی سند رو کرد؛ نصب بنر جدید در اتوبان همت
گالری گردی آخر هفته در نمایشگاه های جدید تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 ساعت 17:202024-04-18سياسي

خبرنگاران بازوی رسانه ای سی وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کمیته روابط عمومی نمایشگاه درنظر دارد، از شهروند – خبرنگارانی که درباره این دوره از نمایشگاه کتاب در صفحات یا کانال های خود در شبکه های اجتماعی تولید محتوا می کنند یا به بازنشر اخبار ستاد خبری نمایشگاه می پردازند، - فراخوان مشارکت مردمی در تولیدات رسانه ای نمایشگاه کتاب؛ خبرنگاران بازوی رسانه ای سی وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران می شوند کمیته روابط عمومی سی وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، توجه به مشارکت مردمی در تولیدات رسانه ای نمایشگاه و تقدیر از شهروند – خبرنگاران فعال را در دستور کار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کمیته روابط عمومی نمایشگاه درنظر دارد، از شهروند – خبرنگارانی که درباره این دوره از نمایشگاه کتاب در صفحات یا کانال های خود در شبکه های اجتماعی تولید محتوا می کنند یا به بازنشر اخبار ستاد خبری نمایشگاه می پردازند، تقدیر کند.

آن دسته از شهروند – خبرنگارانی که علاقه مند هستند در فاصله بین اول اردیبهشت تا پنجم خرداد 1403 اخبار یا محتوا هایی مرتبط از روند آماده سازی تا روز های برپایی سی وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران را منتشر کنند، می توانند در این فراخوان شرکت کنند.


برچسب ها: نمایشگاه - نمایشگاه بین المللی کتاب - نمایشگاه بین المللی - خبرنگاران - نمایشگاه کتاب - روابط عمومی - رسانه ای
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران بازوی رسانه ای سی وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران می شوند

خبرنگاران بازوی رسانه ای سی وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران می شوند