مطالب مرتبط:
تخلفات مالی کارمندان رصد می شود
این کارمندان رصد می شوند
این کارمندان رصد می شوند
این کارمندان رصد می شوند
ایجاد واحد رصد جنایات رژیم صهیونیستی در سازمان همکاری اسلامی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 اسفند 1402 ساعت 21:202024-03-19سياسي

این کارمندان رصد می شوند


کارمندان دولت که در هیات های رسیدگی به تخلفات کارکنان اداری به جرایم مالی و جرایم منشا پولشویی محکوم و رای قطعی گرفته اند به عنوان اشخاص پرریسک، - تحت مراقبت و در صورت لزوم تحت محدودیت های اشخاص مظنون به پولشویی قرار خواهند گرفت.

تفاهم نامه همکاری میان مرکز اطلاعات مالی وزارت اقتصاد و دبیر هیات عالی نظارت بر تخلفات اداری به منظور شناسایی و مقابله با تخلفات مالی کارمندان دولت منعقد شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، کارمندان دولت که در هیات های رسیدگی به تخلفات کارکنان اداری به جرایم مالی و جرایم منشا پولشویی محکوم و رای قطعی گرفته اند به عنوان اشخاص پرریسک، تحت مراقبت و در صورت لزوم تحت محدودیت های اشخاص مظنون به پولشویی قرار خواهند گرفت و از طرف دیگر اشخاص مظنون، متهم یا مرتکب تخلفات مالی و پولشویی شده اند از طرف مرکز اطلاعات مالی به هیات عالی نظارت بر تخلفات اداری معرفی می شوند.

  به منظور شناسایی و مبارزه موثر و اثربخش تر با مفاسد و تخلفات اداری کارکنان دولت، تفاهم نامه همکاری و تبادل اطلاعات به امضای هادی خانی، معاون وزیر اقتصاد و رییس مرکز اطلاعات مالی و علی دستافر، دبیر هیات عالی نظارت بر تخلفات اداری در آخرین روز اداری سال 1402 منعقد شد.


برچسب ها: کارمندان دولت - تخلفات - پولشویی - کارمندان - مالی - تخلفات اداری - تخلفات مالی
آخرین اخبار سرویس:

این کارمندان رصد می شوند

این کارمندان رصد می شوند