مطالب مرتبط:
رصد تخلفات مالی کارمندان
تخلفات مالی کارمندان رصد می شود
رصد تخلفات مالی کارمندان
تلاش دو زیرمجموعه دولت برای رصد تخلفات مالی کارمندان
تخلفات مالی کارمندان رصد می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 اسفند 1402 ساعت 16:102024-03-19سياسي

این کارمندان رصد می شوند


کارمندان دولت که در هیات های رسیدگی به تخلفات کارکنان اداری به جرایم مالی و جرایم منشا پولشویی محکوم و رای قطعی گرفته اند به عنوان اشخاص پرریسک، -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، تفاهم نامه همکاری میان مرکز اطلاعات مالی وزارت اقتصاد و دبیر هیات عالی نظارت بر تخلفات اداری به منظور شناسایی و مقابله با تخلفات مالی کارمندان دولت منعقد شد.

  کارمندان دولت که در هیات های رسیدگی به تخلفات کارکنان اداری به جرایم مالی و جرایم منشا پولشویی محکوم و رای قطعی گرفته اند به عنوان اشخاص پرریسک، تحت مراقبت و در صورت لزوم تحت محدودیت های اشخاص مظنون به پولشویی قرار خواهند گرفت و از طرف دیگر اشخاص مظنون، متهم یا مرتکب تخلفات مالی و پولشویی شده اند از طرف مرکز اطلاعات مالی به هیات عالی نظارت بر تخلفات اداری معرفی می شوند.

به منظور شناسایی و مبارزه موثر و اثربخش تر با مفاسد و تخلفات اداری کارکنان دولت، تفاهم نامه همکاری و تبادل اطلاعات به امضای هادی خانی، معاون وزیر اقتصاد و رییس مرکز اطلاعات مالی و علی دستافر، دبیر هیات عالی نظارت بر تخلفات اداری در آخرین روز اداری سال 1402 منعقد شد.

هدف از این تفاهم نامه شناسایی کامل تر و دقیق تر و همچنین رسیدگی موثرتر به جرایم و تخلفات کارکنان دولت در ارتباط با مفاسد مالی و پولشویی است، که از طریق تبا


برچسب ها: تخلفات - کارمندان دولت - تخلفات اداری - کارمندان - پولشویی - اداری - مالی
آخرین اخبار سرویس:

این کارمندان رصد می شوند

این کارمندان رصد می شوند