مطالب مرتبط:
نرخ تورم چین صعودی شد
تورم چین صعودی شد
تورم چین صعودی شد
بخش صنعت آذربایجان شرقی با کمبود نیروی کار مواجه است
آذربایجان شرقی با کمبود نیروی کار متخصص و ساده مواجه است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 اسفند 1402 ساعت 09:502024-03-10اقتصادي

تقاضای نیروی کار مشاغل چین صعودی است


وزیر منابع انسانی و تامین اجتماعی چین اعلام کرد که چین مجموعه ای از اقدامات خود در تحریک اشتغال را منتشر خواهد کرد، زیرا تقاضا در بازار کار در حال افزایش است.

- وزیر منابع انسانی و تامین اجتماعی چین اعلام کرد که چین مجموعه ای از اقدامات خود در تحریک اشتغال را منتشر خواهد کرد، زیرا تقاضا در بازار کار در حال افزایش است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وانگ شیائوپینگ گفت که تقاضای زیادی برای استعدادهای مختلف در زمینه هایی مانند هوش مصنوعی و کلان داده وجود دارد و افزود که تقاضا در بخش هایی ازجمله مراقبت های بهداشتی، اقامتی، پذیرایی و گردشگری فرهنگی نیز رو به افزایش است.

به گفته این وزیر، ثبت چنین تقاضایی ثابت می کند که اقتصاد چین در حال توسعه است و منعکس کننده تحول و ارتقاء صنایع سنتی و توسعه شتابان نیروهای تولیدی جدید باکیفیت است.

وانگ بیان کرد: با قضاوت این روند، اصول بنیادین بلندمدت اقتصاد چین بدون تغییر باقی می ماند و توسعه باکیفیت بالا از حمایت محکمی برخوردار است .

وی افزود: این کشور اقدامات محرکی را برای تثبیت بازار کار و بهبود معیشت مردم، مانند ادامه سیاست های ترجیحی بیمه اجتماعی و حمایت مالی همچنین گسترش کانال های اشتغال با حمایت از شرکت های بسیار کوچک، کوچک و متوسط منتشر خواهد کرد.


برچسب ها: تقاضا - تامین اجتماعی - منابع انسانی - اقتصاد چین - افزایش - بازار کار - اجتماعی
آخرین اخبار سرویس:

تقاضای نیروی کار مشاغل چین صعودی است

تقاضای نیروی کار مشاغل چین صعودی است