مطالب مرتبط:
پیش بینی سیلاب و بارش تگرگ در آذربایجان شرقی
برترین مردان ووشوکار آذربایجان شرقی چه کسانی هستند؟
65 کیلو و 927 گرم مواد مخدر در آذربایجان شرقی کشف شد
پیش بینی سیلاب و بارش تگرگ در آذربایجان شرقی
سهم 91 درصدی بخش خصوصی در رشد اقتصادی آذربایجان شرقی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 اسفند 1402 ساعت 16:002024-03-09اقتصادي

آذربایجان شرقی با کمبود نیروی کار متخصص و ساده مواجه است


رییس اتاق بازرگانی تبریز اظهار کرد: آذربایجان شرقی با کمبود نیروی کار متخصص و ساده مواجه است که آگهی های استخدام موجود در سطح تبریز حاکی از این موضوع است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس اتاق بازرگانی تبریز اظهار کرد: آذربایجان شرقی با کمبود نیروی کار متخصص و ساده مواجه است که آگهی های استخدام موجود در سطح تبریز حاکی از این موضوع است.

یونس ژائله، شنبه، 19 اسفندماه، در نشست خبری گفت: در جامعه امروزی با وجود مسائل کلان، معیشت مردم رضایت بخش نیست و جامعه دچار مشکلات مالی شدیدی شده که راه برون رفت از این مشکل، تولید ثروت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه تبریز در مسائل اقتصادی، محور است، افزود: تولید ثروت در کشور با مشکل مواجه شده که جامعه را با تنش روبه رو کرده است.

وی ادامه داد: جامعه ایران به همت مردم می تواند به پا خیزد و با تولید ثروت بحران های اقتصادی که ناشی از تحریم های ظالمانه کشورهای غربی است را حل کند، چرا که وجود مشکلات در تأمین مواد غذایی، دارویی و .

دشمنی علنی این کشورها را آشکار می کند.

ژائله اظهار کرد: در حال حاضر یکی از مشکلات اقتصادی و اجتماعی کشور، عدم شناخت و باور به توانایی و پتانسیل دو بخش دولتی و خصوصی نسبت به یکدیگر است.


برچسب ها: آذربایجان شرقی - رییس اتاق بازرگانی تبریز - اتاق بازرگانی تبریز - آذربایجان - رییس اتاق بازرگانی - نیروی کار - اتاق بازرگانی
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان شرقی با کمبود نیروی کار متخصص و ساده مواجه است

آذربایجان شرقی با کمبود نیروی کار متخصص و ساده مواجه است