مطالب مرتبط:
نگاهی که منجر به قتل شد
انگیزه پسر 20 ساله از قتل داماد: پشت سر خواهرم حرف می زد، کشتمش!
ضرب و جرح در کمپ ترک اعتیاد؛ معتاد 40 ساله به قتل رسید
قتل فجیع شوهر در اتاق خواب؛ عاقبت عشق زن 30 ساله به پسر 22 ساله
ماجراهای گفته نشده کلثوم اکبری درباره قتل های سریالی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1402 ساعت 23:452024-01-23حوادث

نگاهی که منجر به قتل شد


قتل مادر با ضربه های دمبل/ هفت خط معتاد!/ قاتل بعد از 10سال رضایت گرفت قداره بندها انگشت میوه فروش راقطع کردند!/ نگاهی که منجر به قتل شد/ جنایت در آستانه طلاق!/ تازه عروس با همدستی دوستش شوهر خود را کشت - مهم ترین اخبار حوادث و توصیه پلیسی امروز (سه شنبه سوم بهمن ماه سال 1402) را می توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

  قتل مادر با ضربه های دمبل پسر جوان وقتی با اعتراض مادرش مبنی بر به هم ریختگی خانه رو به رو شد او را با ضربات دمبل بدنسازی به قتل رساند.

بیشتر بخوانید هفت خط معتاد! وقتی بعد از گذشت 10 سال، دوست دوران نوجوانی ام را دیدم برای دقایقی او را به آغوش کشیدم و به یاد آن روز ها دوباره سیگار لای انگشتانم گذاشتم، اما خیلی زود به پاتوق فرشید رفتم و زمانی به خود آمدم که .

بیشتر بخوانید قاتل بعد از 10سال رضایت گرفت مرد جوان که در پی رابطه نامشروع با زنی متأهل با همدستی برادر و دوستانش، شوهر وی را به قتل رسانده و به قصاص محکوم شده بود، پس از 10 سال و در حالی که در یک قدمی چوبه دار قرار داشت، توانست با جلب رضایت اولیای دم از مرگ رهایی یابد.

بیشتر بخوانید قداره بند ها انگشت میوه فروش راقطع کردند! قداره بند هایی که در یک نزاع دسته جمعی، انگشت میوه فروش را قطع کرده بودند، با تلاش نیرو های کلانتری سپاد مشهد به دام افتادند.


برچسب ها: مهم ترین اخبار - رابطه نامشروع - دوست - جوان - مادر - دمبل - به هم ریختگی
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی که منجر به قتل شد

نگاهی که منجر به قتل شد