مطالب مرتبط:
تخصیص 100 میلیارد ریال به اجرای پروژه عمرانی مناطق الحاقی شهر ایلام
استان اردبیل بهشت سرمایه گذاری های صنعتی و معدنی است
بیش از 20 طرح عمرانی و خدماتی در شهرک های صنعتی اردبیل اجرا می شود
توسعه صنعت اردبیل در گرو توسعه شهرک های صنعتی است
بانک مسکن استان مرکزی 41 هزار و 270 میلیارد ریال وام پرداخت کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 بهمن 1402 ساعت 12:322024-01-29اقتصادي

اجرای 3000 میلیارد ریال پروژه در شهرک های صنعتی استان اردبیل


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: در حال حاضر بیش از 20 پروژه عمرانی و خدماتی در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی استان با اعتباری بالغ بر 3000 میلیارد ریال اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، هاشم علایی ظهر امروز با بیان این موضوع در جمع خبرنگاران اظهار کرد: زمانی که سرمایه گذاری وارد استان شده و قصد ایجاد واحد تولیدی را دارد، تأمین زمین اولین نکته ای است که مورد توجه قرار می گیرد.

وی افزود: موارد فنی مانند تأمین زیرساخت ها و ارتقای خدمات، بسیار حائز اهمیت است که در حال حاضر بیش از 20 پروژه عمرانی و خدماتی در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی استان با اعتباری بالغ بر 3000 میلیارد ریال اجرا می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: ترغیب سرمایه گذاران بخش خصوصی برای حضور در حوزه صنعت، به عنوان یک اصل اساسی همواره مورد تأکید شرکت شهرک های صنعتی و مسئولان بوده است؛ در این زمینه تلاش بر این است تا واحدهای تولیدی بدون کمترین دغدغه ای، زمینه های ایجاد فرصت های شغلی در استان را فراهم سازند که البته ممکن است در این مسیر کاستی هایی نیز وجود داشته باشد.

علایی خاطرنشان کرد: به منظور تأمین زمین مورد نیاز سرمایه گذاران، توسعه و ایجاد چندین شهرک و ناحیه صنعتی در دستور کار این شرکت قرار دارد که پیگیری های لازم ب


برچسب ها: شرکت شهرک های صنعتی - شهرک های صنعتی - شرکت شهرک های صنعتی استان - شهرک ها - شهرک ها و نواحی صنعتی - استان اردبیل - استان
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 3000 میلیارد ریال پروژه در شهرک های صنعتی استان اردبیل

اجرای 3000 میلیارد ریال پروژه در شهرک های صنعتی استان اردبیل