مطالب مرتبط:
اختصاص 100 میلیارد ریال برای تکمیل پروژه کمربندی جنوب شهرکرد
اختصاص 100 میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی جنوب شهرکرد
500 میلیارد ریال برای اجرای طرح های ارتباطی محمود آباد تصویب شد
کشف 389 میلیارد ریال کالای قاچاق در گمرک ایلام
اجرای 1300 میلیارد تومان پروژه تولید برق در خراسان جنوبی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 بهمن 1402 ساعت 10:152024-01-29اقتصادي

تخصیص 100 میلیارد ریال به اجرای پروژه عمرانی مناطق الحاقی شهر ایلام


رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی ایلام گفت: برای اجرای پروژه های عمرانی مناطق حاشیه ای که به تازگی به شهر ایلام ملحق شده اند، 100 میلیارد ریال مصوب شده است.

- حمید مجیدی رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر ایلام، صبح دوشنبه 9 بهمن ماه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: پیرو رایزنی ها و پیگیری های متعدد اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری با دستگاه های متولی، 5 منطقه حاشیه ای به شهر ایلام ملحق و در آینده نزدیک کارهای عمرانی در این مناطق انجام خواهد شد.

   وی افزود: در جلسه اخیر کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر ایلام، اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال برای اجرای پروژه های عمرانی مصوب شد که در این مناطق کار جدول گذاری و .

انجام شود و امیدواریم اعضای شورای اسلامی شهر ایلام  به این مصوبه بدون وقفه رای مثبت دهند تا مناطق حاشیه و ساکنان این مناطق از بلاتکلیفی بیرون و استارت کارها و پروژه های عمرانی در این مناطق زده شود.

  رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر ایلام ادامه داد: در شورای ششم و خاصه شهردار ایلام نگاه ویژه ای به مناطق حاشیه شهر وجود دارد و اعتبارات خوبی برای توسعه مناطق حاشیه شهر در بودجه 1402 و همچنین در بودجه پیشنهادی سال 1403 پروژه های مناسبی لحاظ و پیش بینی شده است.


برچسب ها: کمیسیون برنامه و بودجه - شورای اسلامی شهر - شورای اسلامی - شهر ایلام - کمیسیون برنامه - ایلام - برنامه و بودجه
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 100 میلیارد ریال به اجرای پروژه عمرانی مناطق الحاقی شهر ایلام

تخصیص 100 میلیارد ریال به اجرای پروژه عمرانی مناطق الحاقی شهر ایلام