مطالب مرتبط:
رونمایی از کتاب نگاهی به عملکرد شرکت های دولتی
رونمایی از کتاب عملکرد شرکت های دولتی در ایرنا
حمایت از فعالان اقتصادی یا رانت ویژه برای شرکت های دولتی؟/ اصلاح برخی احکام مالیاتی تصویب شد
درآمد 684 شرکت دولتی بیش از نرخ تورم است
تصویب فوریت طرح برخی معافیت های مالیاتی برای شرکت های دولتی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1403 ساعت 17:002024-04-22اقتصادي

کتاب 《 نگاهی به عملکرد شرکت های دولتی در سال 1401》 منتشر شد


دفتر امور شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی، کتاب «نگاهی به عملکرد شرکت های دولتی (منتهی به سال مالی 1401)» را منتشر کرد.

- دفتر امور شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی، کتاب نگاهی به عملکرد شرکت های دولتی (منتهی به سال مالی 1401) را منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دفتر امور شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی با هدف فهم بیشتر صورت های مالی و ارائه تصویری از عملکرد شرکت های دولتی اصلی و مادر تخصصی در طی یک دوره 5 ساله، کتاب نگاهی به عملکرد شرکت های دولتی (منتهی به سال مالی 1401) را منتشر کرد.

در بخش مقدمه این کتاب آمده است: شرکت های دولتی با در اختیار داشتن حجم زیادی از دارایی های کشور نقش مهم و موثری در حوزه اقتصادی دارند.

تاثیر فعالیت این شرکت ها بر متغیرهای کلان اقتصادی از جمله تولید، اشتغال، سطح عمومی قیمت ها و سرمایه گذاری و نیز اجرا و تحقق برنامه های اقتصادی و توسعه دولت بسیار چشمگیر و گسترده است.

از این رو گزارش گیری مالی و ارائه اطلاعات در زمینه عملکرد مالی شرکت های دولتی می تواند در فرآیند تصمیم گیری ها و مدیریت کلان اقتصادی، سیاسی و اجتماعی، افزایش بهره وری منابع عمومی، اصلاح ساختار دستگاه ها و موسسات دولتی و همچنین رشد و پیشرفت حقیقی در حوزه های گوناگون از تاثیر بالایی برخوردار باشد.


برچسب ها: شرکت های دولتی - عملکرد شرکت های دولتی - وزارت امور اقتصادی و دارایی - شرکت ها - امور اقتصادی و دارایی - دولتی - شرکت
آخرین اخبار سرویس:

کتاب 《 نگاهی به عملکرد شرکت های دولتی در سال 1401》 منتشر شد

کتاب 《 نگاهی به عملکرد شرکت های دولتی در سال 1401》 منتشر شد