مطالب مرتبط:
رونمایی از کتاب عملکرد شرکت های دولتی در ایرنا
حمایت از فعالان اقتصادی یا رانت ویژه برای شرکت های دولتی؟/ اصلاح برخی احکام مالیاتی تصویب شد
تصویب فوریت طرح برخی معافیت های مالیاتی برای شرکت های دولتی
نویسنده کتاب: «یاس کبود» قبله نمای من است/ رونمایی از «نُت های رها» در نمایشگاه کتاب تهران
نگاهی بر عملکرد دبالک
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1403 ساعت 13:252024-04-22اقتصادي

رونمایی از کتاب نگاهی به عملکرد شرکت های دولتی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد عنبری مدیرکل دفتر امور شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی امروز، دوشنبه سوم اردیبهشت ماه، - کتاب عملکرد شرکت های دولتی که مربوط به شفافیت صورت های مالی شرکت های دولتی است، امروز توسط مدیرکل دفتر امور شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد عنبری مدیرکل دفتر امور شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی امروز، دوشنبه سوم اردیبهشت ماه، در نشست خبری رونمایی از کتاب عملکرد شرکت های دولتی گفت: این کتاب در سه نسخه با نام های نگاهی به عملکرد شرکت های دولتی، نگاهی اجمالی به عملکرد شرکت های دولتی و عملکرد شرکت های دولتی در یک نگاه منتشر شده است.

وی افزود: همچنین امروز صورت های مالی شرکت های دولتی در سامانه مربوط به شرکت های دولتی بارگذاری می شود و عموم مردم می توانند آن را ملاحظه کنند.

  صورت های مالی شرکت های دولتی با دستور رییس جمهور و پیگیری وزیر امور اقتصادی و دارایی، در سال 1401 برای اولین بار منتشر شد و به گفته بسیاری از کارشناسان از تاریکخانه بودجه ای خارج شد.

  این کتاب با هدف فهم بیشتر صورت های مالی و ارائه تصویری از عملکرد شرکت های دولتی اصلی و مادر تخصصی در طی یک دوره 5 ساله، منتشر شده است.


برچسب ها: شرکت های دولتی - عملکرد شرکت های دولتی - وزارت امور اقتصادی و دارایی - دولتی - امور اقتصادی و دارایی - شرکت - عملکرد
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از کتاب نگاهی به عملکرد شرکت های دولتی

رونمایی از کتاب نگاهی به عملکرد شرکت های دولتی