مطالب مرتبط:
انتخابات از نگاه فعالان فرهنگی در کهگیلویه و بویراحمد از نقش آفرینی طوایف تا احزاب
احزاب نباید پیمانکاران انتخاباتی شوند/پیروزی در انتخابات به هر قیمتی ارزش ندارد
دعوت به شرکت در انتخابات مصداق امر به معروف است
از بررسی وظایف احزاب تا ویژگی های نماینده تراز انقلاب
رییس ستاد انتخابات بوشهر: 66.5 درصد جمعیت استان واجد شرایط رای دادن هستند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اسفند 1402 ساعت 11:352024-02-24سياسي

احزاب؛ تاثیرگذاران امر انتخابات


امروزه احزاب نقش موثری در راستای اقناع سازی افراد جامعه در راستای امر انتخابات دارند، انتخاباتی که می تواند سرنوشت کشور را تغییر دهد، کما اینکه نباید از نقش احزاب در این راستا به سادگی گذشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، باتوجه به اهمیت نقش احزاب در اقناع سازی جامعه، خبرگزاری ایسنا با برگزاری میزگردی با محوریت نقش احزاب در مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح به دنبال تبیین نگاه احزاب به امر انتخابات است.

در همین راستا میزگردی در ایسنا با حضور مجتبی شهریاری عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی و فعال سیاسی اصلاح طلب و مهدی حامدی دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

احزاب مجزا از نظام انتخاباتی حرکت می کنند مجتبی شهریاری، عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی با اشاره به اینکه یکی از اشکالات جدی ساختار نظام سیاسی کشور این است که نظام انتخابات و احزاب فاقد یک ارتباط ارگانیک یا مکانیک هستند، اظهار کرد: به این معنا که نتوانسته ایم ارتباطی میان آن ها برقرار کنیم، در حالی که شکل صحیح فعالیت سیاسی این است که نظام حزبی در کشور به رسمیت شناخته شود و نظام انتخاباتی دارای یک رابطه تعریف شده و نظام مند باشد.


برچسب ها: حزب اتحاد ملت ایران اسلامی - انتخابات - انتخاب - احزاب - حزب اتحاد ملت ایران - ملت ایران اسلامی - حزب اتحاد ملت
آخرین اخبار سرویس:

احزاب؛ تاثیرگذاران امر انتخابات

احزاب؛ تاثیرگذاران امر انتخابات