مطالب مرتبط:
مهدوی، نامزد انتخابات مجلس خبرگان: رهبر انقلاب هیچ گونه سفارشی در خصوص دفاع از ولایت فقیه نکردند/ وظیفه اصلی مجلس خبرگان نظارت بر استمرار صفات رهبری است/ توصیه به شرکت در انتخابات به نوعی امر به معروف و به حق است
دعوت ائمه جمعه استان تهران از مردم برای شرکت در انتخابات/ پرهیز کاندیداها از اتهام زنی
امربه معروف در یک امر مثل حجاب ظلم به امر به معروف است
کلید توسعه کردستان منوط به شرکت گسترده در انتخابات است
معاون استاندار: کلید توسعه کردستان منوط به شرکت گسترده در انتخابات است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 اسفند 1402 ساعت 15:002024-02-23سياسي

دعوت به شرکت در انتخابات مصداق امر به معروف است


اگر یک نامزد انتخاباتی گفت که من مورد تایید امام جمعه کرج هستم مردم به او رای ندهند چرا که من هیچ گونه دخالتی در امر انتخابات ندارم.

- ایسنا/البرز امام جمعه کرج گفت: اگر یک نامزد انتخاباتی گفت که من مورد تایید امام جمعه کرج هستم مردم به او رای ندهند چرا که من هیچ گونه دخالتی در امر انتخابات ندارم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه چهارم اسفند با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اظهار کرد: مردم برای ناامیدی دشمنان اسلام از نخستین ساعات شروع رای گیری پای صندوق ها بیایند و دشمنان را مایوس کنند.

وی با تاکید بر اینکه همه یکدیگر را برگزاری انتخاباتی پرشور یکدیگر را به حضور در این حماسه ملی تشویق کنند، گفت: این حضور حماسی مردم گام محکم دیگری به سمت ایران قوی است و یاید با حضور در پای صندوقهای رای اقتدار خود را به جامعه بین المللی نشان داده و دشمنان را دور کنیم .

نماینده ولی فقیه در استان البرز توضیح داد: امروز یکی از مصادیق امر به معروف تشویق به انتخابات و نهی از عدم شرکت است.

امام جمعه کرج خطاب به نامزدهای انتخاباتی ابراز کرد: نامزدهای انتخاباتی به قانون پایبند باشند و در جریان تبلیغات اخلاق مداری پیشه کنند.


برچسب ها: انتخابات - امام جمعه کرج - نامزد انتخاباتی - انتخاباتی - امام جمعه - انتخابات مجلس شورای اسلامی - خطبه های نماز جمعه
آخرین اخبار سرویس:

دعوت به شرکت در انتخابات مصداق امر به معروف است

دعوت به شرکت در انتخابات مصداق امر به معروف است