مطالب مرتبط:
استعداد های برتر سالمند در گنجینه های شهر معرفی شدند
با انتخاب 90 اثر برتر/ استعدادهای سالمند تهران معرفی شدند
هشدار به تهرانی ها/ وضعیت نامطلوب معابر شمالی شهر تهران/ شهروندان مناطق شمالی به ویژه منطقه یک از خانه خارج نشوند + فیلم
پاسخ فرماندار تهران به یک سئوال مهم /چرا مشارکت تهرانی ها در انتخابات پایین است؟
سارقان خشن تهرانی در عملیات ضربتی بازداشت شدند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 اسفند 1402 ساعت 11:152024-02-28اقتصادي

معرفی استعدادهای برتر سالمندان تهرانی در «گنجینه های شهر»


نخستین رویداد استعدادیابی جهان دیدگان شهر تهران با عنوان «گنجینه های شهر»، گامی برای تبدیل استعدادهای بالفعل به بالقوه سالمندان تهران بود که در سال های آینده توسعه خواهد یافت.

- معرفی استعدادهای برتر سالمندان تهرانی در گنجینه های شهر مدیرکل سلامت شهرداری تهران گفت: نخستین رویداد استعدادیابی جهان دیدگان شهر تهران با عنوان گنجینه های شهر ، گامی برای تبدیل استعدادهای بالفعل به بالقوه سالمندان تهران بود که در سال های آینده توسعه خواهد یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید صاحب در آیین اختتامیه نخستین رویداد گنجینه های شهر تهران که در تالار ایوان شمس برگزار شد، افزود: شهرداری برای نخستین بار دارد از پوسته قدیمی خود خارج می شود و به موضوعات فرهنگی و اجتماعی و هنر و هنرمندان توجه جدی می کند.

وی افزود: رویداد گنجینه های شهر تهران به عنوان نخستین رویداد استعدادیابی سالمندان شهر تهران برای اولین بار این مأموریت را پیدا کرده است که بخشی از هنرمندان جهان دیده شهر تهران را گرد هم بیاورد.

ارسال 12 هزار اثر به گنجینه های شهر مدیرکل سلامت شهرداری تهران استقبال از نخستین رویداد گنجینه های شهر را بی سابقه عنوان کرد و گفت: در نخستین جشنواره بالغ بر 12 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال و از این تعداد 400 اثر به مرحله نهایی راه یافته است که در نها


برچسب ها: تهران - سالمندان - گنجینه - شهر تهران - استعدادیابی - نخستین - رویداد
آخرین اخبار سرویس:

معرفی استعدادهای برتر سالمندان تهرانی در «گنجینه های شهر»

معرفی استعدادهای برتر سالمندان تهرانی در «گنجینه های شهر»