مطالب مرتبط:
12 واحد صنفی متخلف در خمینی شهر پلمب شد
چرایی کند بودن طرح نهضت ملی مسکن در شهر یاسوج از زبان استاندار
بارش برف نیم متری در این شهر اصفهان
توجه مجموعه های ورزشی به ورزش های ارزان قیمت هدف شورای شهر است
حال و هوای تبلیغات انتخابات در شهر گرگان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 اسفند 1402 ساعت 08:502024-02-28سياسي

استعداد های برتر سالمند در گنجینه های شهر معرفی شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حمید صاحب در آیین اختتامیه نخستین رویداد گنجینه های شهر تهران که در تالار ایوان شمس و با حضور مدیران شهرداری و دبیرکل کانون جهان دیدگان تهران برگزار شد، - مدیرکل سلامت شهرداری تهران گفت: نخستین رویداد استعداد یابی جهان دیدگان شهر تهران با عنوان گنجینه های شهر گامی برای تبدیل استعداد های بالفعل به بالقوه سالمندان تهران بود که در سال های آینده توسعه خواهد یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حمید صاحب در آیین اختتامیه نخستین رویداد گنجینه های شهر تهران که در تالار ایوان شمس و با حضور مدیران شهرداری و دبیرکل کانون جهان دیدگان تهران برگزار شد، افزود: شهرداری برای نخستین بار دارد از پوسته ی قدیمی خود خارج می شود و به موضوعات فرهنگی و اجتماعی و هنر و هنرمندان توجه جدی می کند.

وی افزود: رویداد گنجینه های شهر تهران به عنوان نخستین رویداد استعدادیابی سالمندان شهر تهران برای اولین بار این ماموریت را پیدا کرده است که بخشی از هنرمندان جهان دیده شهر تهران را گرد هم بیاورد.

ارسال 12 هزار اثر به گنجینه های شهر مدیرکل سلامت شهرداری تهران استقبال از نخستین رویداد گنجینه های سهر را بی سابقه عنوان کرد و گفت: در نخستین جشنواره بالغ بر 12 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال و از این تعداد 400


برچسب ها: تهران - شهر تهران - گنجینه - شهرداری - نخستین - برگزار - رویداد
آخرین اخبار سرویس:

استعداد های برتر سالمند در گنجینه های شهر معرفی شدند

استعداد های برتر سالمند در گنجینه های شهر معرفی شدند