مطالب مرتبط:
اتمام حفاری فاز اول خط 2 متروی تبریز به طول 10 کیلومتر
اتمام فاز اول مرمت مسجد جامع ارومیه
اتمام مراحل روشنایی پایه تیرهای دکوراتیو جاده ترانزیتی گلبین سرولایت نیشابور
105 هزار میلیارد تومان برای اتمام نیمه تمام ها در هرمزگان + فیلم
 105 هزار میلیارد تومان برای اتمام نیمه تمام ها در هرمزگان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 بهمن 1402 ساعت 15:212024-02-01سياسي

اتمام حفاری فاز اول خط 2 متروی تبریز به طول 10 کیلومتر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، یعقوب وحیدکیا امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در  دو سال گذشته مجموعه سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز در راستای اطلاع رسانی شفاف و صادق به شهروندان، اقدام به نصب روز شمار در پروژه های ناقص متروی تبریز کرده است.

وی افزود: با حمایت شهردار تبریز، اعضای شورای اسلامی شهر و مجموعه عوامل مدیریتی استانی و شهری در طلیعه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران حفاری فاز اول خط 2 متروی تبریز به طول 10 کیلومتر به اتمام رسید.

وحیدکیا خاطرنشان کرد: این اقدام ارزشمند در حالی به وقوع پیوسته که مشکلات اساسی و بنیادی گریبانگیر پروژه خط 2 متروی تبریز بود ولی با توجه و تاکید ویژه شهردار تبریز و تمامی عوامل دخیل در پروژه، به سامان مطلوب رسید.

وی افزود: همزمان با اتمام حفاری فاز اول خط 2 ، عملیات اجرایی ساخت ایستگاه های این فاز به صورت شبانه روزی در دست اجرا است  و تلاش داریم  مطابق  زمانبندی و روز شمار نصب شده به تکمیل برسد.

خط 2 متروی تبریز به طول حدود 22٫4 کیلومتر شامل 20 ایستگاه از محدوده زمین های قراملک  (کارخانه کود آلی) شروع شده، از طریق خیابان وحدت و میدان قراملک (اولین ایستگاه) و پس از عبور از زیر خیابان آخونی، خیابان قدس، سه راه امین، میدان دانشسرا، وارد خیابان عباسی شده و تا میدان شهی


برچسب ها: تبریز - پیروزی انقلاب اسلامی ایران - شهردار تبریز - به گزارش خبرگزاری فارس - فاز اول - سالگرد پیروزی انقلاب - پیروزی انقلاب اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

اتمام حفاری فاز اول خط 2 متروی تبریز به طول 10 کیلومتر

اتمام حفاری فاز اول خط 2 متروی تبریز به طول 10 کیلومتر