مطالب مرتبط:
اتمام فاز اول مرمت مسجد جامع ارومیه
اتمام مراحل روشنایی پایه تیرهای دکوراتیو جاده ترانزیتی گلبین سرولایت نیشابور
105 هزار میلیارد تومان برای اتمام نیمه تمام ها در هرمزگان + فیلم
 105 هزار میلیارد تومان برای اتمام نیمه تمام ها در هرمزگان
جذب 105هزار میلیارد تومان برای اتمام پروژه های نیمه تمام در هرمزگان/ دور نخست سفرهای استانی، به برطرف کردن ضرورت های استان اختصاص دارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 بهمن 1402 ساعت 15:052024-02-01سياسي

اتمام حفاری فاز اول خط 2 متروی تبریز به طول 10 کیلومتر


مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز از اتمام حفاری فاز اول خط 2 به طول 10 کیلومتر از میدان قراملک تا میدان دانشسرا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، یعقوب وحیدکیا امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در  دو سال گذشته مجموعه سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز در راستای اطلاع رسانی شفاف و صادق به شهروندان، اقدام به نصب روز شمار در پروژه های ناقص متروی تبریز کرده است.

وی افزود: با حمایت شهردار تبریز، اعضای شورای اسلامی شهر و مجموعه عوامل مدیریتی استانی و شهری در طلیعه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران حفاری فاز اول خط 2 متروی تبریز به طول 10 کیلومتر به اتمام رسید.

وحیدکیا خاطرنشان کرد: این اقدام ارزشمند در حالی به وقوع پیوسته که مشکلات اساسی و بنیادی گریبانگیر پروژه خط 2 متروی تبریز بود ولی با توجه و تاکید ویژه شهردار تبریز و تمامی عوامل دخیل در پروژه، به سامان مطلوب رسید.

وی افزود: همزمان با اتمام حفاری فاز اول خط 2 ، عملیات اجرایی ساخت ایستگاه های این فاز به صورت شبانه روزی در دست اجرا است  و تلاش داریم  مطابق  زمانبندی و روز شمار نصب شده به تکمیل برسد.

خط 2 متروی تبریز به طول حدود 22٫4 کیلومتر شامل 20 ایستگاه از محدوده زمین های قراملک  (کارخانه کود آلی) شروع شده، از طریق خیابان وحدت و میدان ق


برچسب ها: تبریز - سازمان حمل و نقل - شهرداری تبریز - حمل و نقل ریلی - پیروزی انقلاب اسلامی ایران - شهردار - شهردار تبریز
آخرین اخبار سرویس:

اتمام حفاری فاز اول خط 2 متروی تبریز به طول 10 کیلومتر

اتمام حفاری فاز اول خط 2 متروی تبریز به طول 10 کیلومتر