مطالب مرتبط:
تاثیر تک تک رای مردم بر اوضاع اقتصادی کشور
رشد اقتصادی کشور امسال به 7 درصد رسید
چالش های جدید بورس در زمینه های سیاسی و اقتصادی؛ حقوقی ها بر راه رشد ایستاده اند
حدادعادل: پیش از پیروزی انقلاب، انتخابات در کشور معنایی نداشت/ هدف اصلی تحریم ها این است که مردم از نظام جدا شوند/ امروز همه می دانیم که مردم مشکلات اقتصادی دارند و باید برای رفع این مشکلات تلاش کنیم
دولت رییسی چگونه توانست رکود اقتصاد ایران را به رشد تبدیل کند؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1402 ساعت 12:002024-01-23اقتصادي

تاثیر تصمیمات سیاسی بر اقتصاد کشور/ با روش های سنتی نمی توان به رشد اقتصادی رسید


تاثیر رشد اقتصادی و تصمیمات سیاسی بر توسعه کشور از جمله مباحثی است که از سوی برخی کارشناسان اقتصادی مطرح شد آنها معتقدند منافع ملی کشورمان خط قرمزمان است و با روش های سنتی و غیرعلمی که به قبل از انقلاب صنعتی برمی گردد به رشد اقتصادی نخواهیم رسید.

- تاثیر رشد اقتصادی و تصمیمات سیاسی بر توسعه کشور از جمله مباحثی است که از سوی برخی کارشناسان اقتصادی مطرح شد آنها معتقدند منافع ملی کشورمان خط قرمزمان است و با روش های سنتی و غیرعلمی که به قبل از انقلاب صنعتی برمی گردد به رشد اقتصادی نخواهیم رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میزگرد اقتصادی با موضوع رشد اقتصادی به میزبانی برنامه سبز، سفید و سرخ در رادیو جوان برگزار شد.

در این میزگرد مهدی پازوکی با اشاره به عدم برخورد دستوری و تحکم آمیز با اقتصاد در مورد لزوم رشد اقتصادی مداوم گفت: اگر رشد اقتصادی بالا تداوم داشته باشد منجر به توسعه خواهد شد.

برخلاف دیدگاه های سنتی که به رشد اقتصادی توجهی ندارند، اگر با مشکلات اقتصادی برخورد کارشناسی داشته باشیم و به دنبال رشد اقتصادی مستمر و پایدار باشیم، رشد اقتصادی ما را به سمت توسعه اقتصادی هدایت می کند.

با روش های سنتی و غیرعلمی به رشد اقتصادی نمی رسیم او با بیان اینکه با روش های سنتی و غیرعلمی که به قبل از انقلاب صنعتی برمی گردد به رشد اقتصادی نخواهی


برچسب ها: رشد اقتصادی - اقتصاد - اقتصادی - کارشناسان اقتصادی - روش های سنتی - قبل از انقلاب - انقلاب صنعتی
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر تصمیمات سیاسی بر اقتصاد کشور/ با روش های سنتی نمی توان به رشد اقتصادی رسید

تاثیر تصمیمات سیاسی بر اقتصاد کشور/ با روش های سنتی نمی توان به رشد اقتصادی رسید