مطالب مرتبط:
حدادعادل: پیش از پیروزی انقلاب، انتخابات در کشور معنایی نداشت/ هدف اصلی تحریم ها این است که مردم از نظام جدا شوند/ امروز همه می دانیم که مردم مشکلات اقتصادی دارند و باید برای رفع این مشکلات تلاش کنیم
واکنش عباس عبدی به ادعای امام جمعه شیراز: مردم بخاطر وضعیت اقتصادی و فساد بچه دار نمی شوند نه بخاطر گناه!
عباس عبدی: عدم فرزندآوری مردم به خاطر سوء وضعیت اقتصادی است
مشکلات اقتصادی و ارزی کشور قابل حل و کنترل است
معاون اقتصادی وزیر کشور: قطار اقتصادی استان کرمانشاه در مسیر مناسبی قرار گرفته است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1402 ساعت 21:052024-01-22سياسي

تاثیر تک تک رای مردم بر اوضاع اقتصادی کشور


نماینده جریان اصلاح طلب با نقد عملکرد ادواری مجالس ایران از مشروطه تا امروز بهترین مجالس ایران را اولین مجلس دوران مشروطه و نخستین مجلس جمهوری اسلامی دانست.

- نماینده جریان اصولگرا نیز با حساس دانستن شرایط سیاسی و اقتصادی کشور خواستار وقت گذاشتن مردم و انتخاب کاندیداهای اصلح از میان افراد تایید صلاحیت شده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ششمین ویژه برنامه انتخاباتی شش در دو ویژه برنامه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان میزبان سعید لیلاز استاد دانشگاه و تحلیلگر اقتصادی و وحید شقاقی اقتصاددان و عضو هیات علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه خوارزمی بود.

این برنامه با چاشنی مسائل مهم اقتصادی از جمله معیشت و مسائل مربوط به تحریم ها با دو نگاه متفاوت از حوزه سیاست و اقتصاد برگزار شد و مسائل مهم بودجه ای و برنامه های توسعه ای و نقش مجلس در آن مورد واکاوی قرار گرفت.

امین صبحی مجری، برنامه را با این سوال آغاز کرد که مجلس آینده باید چه ویژگی های داشته باشد؟ سعید لیلاز سعید لیلاز در پاسخ به این پرسش گفت: اگر بخواهم بدون نگرانی از فضای سیاسی و اجتماعی موجود نظر واقعیم را بگویم، مجلس ایران هرگز در صدر امور کشور نبوده است.


برچسب ها: اقتصاد - اقتصادی - انتخابات مجلس - انتخابات مجلس شورای اسلامی - انتخاب - برنامه - انتخابات
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر تک تک رای مردم بر اوضاع اقتصادی کشور

تاثیر تک تک رای مردم بر اوضاع اقتصادی کشور