مطالب مرتبط:
گزارش نیویورک تایمز از موقعیت نظامی اسراییل در غزه/ پیشروی کند، ترس از تونل های حماس، شمارش معکوس جان باختن اسرای اسراییلی
سی ان ان: ارتش اسراییل 16 گورستان غزه را ویران و مورد هتک حرمت قرار داده است
احتمال ورود ایرلند به پرونده آفریقای جنوبی علیه اسراییل/تاکید بر توقف فوری نسل کشی در غزه
یک عضو کلیدی کابینه جنگ اسراییل، نتانیاهو را متهم کرد که در مورد غزه حقیقت را نمی گوید
تظاهرات ده ها هزار نفر در اسپانیا علیه رژیم اسراییل و حمایت از مردم غزه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1402 ساعت 12:502024-01-21بين الملل

50 پرواز شناسایی انگلیس برای کمک به اسراییل در غزه


یک روزنامه انگلیسی گزارش داد که نیروی هوایی این کشور 50 پرواز شناسایی بر فراز غزه برای ارائه اطلاعات به ارتش اسراییل انجام داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه انگلیسی دکلاسفاید یو کی (Declassified UK) متخصص سازمان های نظامی و اطلاعاتی نوشت که نیروی هوایی انگلیس از ابتدای ماه دسامبر سال گذشته تاکنون 50 پرواز شناسایی بر فراز غزه جهت کمک به اسراییل انجام داده است.

به نوشته این روزنامه، هواپیماهای شناسایی انگلیس از پایگاه هوایی این کشور به نام اکروتیری در قبرس جنوبی به پرواز در آمده و خود را به غزه می رسانند، روزانه یک پرواز انجام می شود و اطلاعات جمع آوری شده در اختیار اسراییل قرار داده می شود.

دکلاسفاید یو کی نوشت که ارتش انگلیس در این پروازها از هواپیماهای شناسایی Shadow R1 بهره می برد، هواپیماهایی که می توانند ب سرعت 453 کیلومتر تا ارتفاع 10668 متری پرواز کنند.

به نوشته این روزنامه در یک مورد این هواپیماهای در سوم دسامبر سه بار برای کار شناسایی در غزه به پرواز در آمدند که هر پرواز 6 ساعت به طول انجامید.

وزارت دفاع انگلیس در سوم دسامبر سال گذشته اعلام کرد که به منظور ارائه اطلاعات به اسراییل با هدف نجات گروگان ها در غزه بر فراز غزه پروازهای شناسایی انجام خواهد داد که این تصمیم با واکنش حماس مواجه شد و این گروه مقا


برچسب ها: انگلیس - پرواز - شناسایی - اسراییل - اطلاعات - نیروی هوایی - روزنامه
آخرین اخبار سرویس:

50 پرواز شناسایی انگلیس برای کمک به اسراییل در غزه

50 پرواز شناسایی انگلیس برای کمک به اسراییل در غزه