مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 21:402024-01-20بين الملل

تظاهرات ده ها هزار نفر در اسپانیا علیه رژیم اسراییل و حمایت از مردم غزه


هزاران اسپانیایی روز شنبه در حمایت از مردم فلسطین و انتقاد از اسراییل و آمریکا و اتحادیه اروپا به عنوان حامیان این رژیم به خیابان ها آمدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، صدها هزار اسپانیایی روز شنبه در سراسر این کشور در اعتراض به حملات مداوم رژیم اسراییل به نوار غزه تظاهرات کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آناتولی تظاهر کنندگان ایالات متحده و اتحادیه اروپا را به حمایت از اسراییل متهم کردند و از مادرید خواستند که از حمایت از تل آویو دست کشیده و گام های ملموسی برای آتش بس فوری و بدون قید و شرط برای توقف جنگ بردارد.

مجموعه ای متشکل از بیش از 100 سازمان جامعه مدنی در اسپانیا به همراه شمار بسیاری از مردم در بیش از 90 استان  اسپانیا تظاهرات ضد اسراییلی برگزار کردند که بزرگترین آنها در مادرید با مشارکت بیش از 50000 نفر برگزار شد.

ایون بلارا رهبر حزب پودموس حاضر در این تظاهرات گفت: ما بسیار نگران و خواستار گام های مشخص برای توقف این نسل کشی هستیم.

مردم مادرید با حمل پرچم های فلسطین و بنرهایی با مضامین اسراییل را تحریم کنید ، نتانیاهو قاتل ایت ، فلسطین را آزاد کنید و عدالت در مرکز شهر تجمع کردند.

در این تظاهرات که با حمایت برخی از نمایندگان احزاب سیاسی چپ نیز همراه بود، مردم برای جان باختگان حملات اسراییل در غزه یک دقیقه سکوت کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات ده ها هزار نفر در اسپانیا علیه رژیم اسراییل و حمایت از مردم غزه

تظاهرات ده ها هزار نفر در اسپانیا علیه رژیم اسراییل و حمایت از مردم غزه