مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 12:002023-03-02سياسي

ایفای نقش موثر بسیج اساتید در تربیت اساتید تراز انقلاب اسلامی


رییس سازمان بسیج اساتید بر اینکه بسیج اساتید به دنبال ایفای نقش مؤثر در جهت تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر تربیت اساتید تراز انقلاب اسلامی و شهید چمران است، - تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، محمدرضا مردانی رییس سازمان بسیج اساتید کشور و رییس اولین جشنواره علمی شهید چمران در اختتامیه این جشنواره که در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، اظهار داشت: پیشرفت ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف را مدیون شهدا هستیم.

مردانی با تأکید بر اینکه بسیج اساتید به دنبال ایفای نقش مؤثر در جهت تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر تربیت اساتید تراز انقلاب اسلامی و شهید چمران است، گفت: در همین راستا و در دانشگاه ها، برنامه های مختلفی با همکاری وزارت علوم در حال اجراست.

رییس سازمان بسیج اساتید افزود: یکی از ابعاد نقش آفرینی اساتید بسیجی، در حوزه علمی و فناوری است که برای رسیدن به این مهم اقداماتی گام به گام و در راستای تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در حال اجراست.

وی با اشاره به اولین جشنواره علمی شهید چمران خاطرنشان کرد که یکی از اهداف این جشنواره شناسایی تلاش های علمی اساتید بسیجی به منظور رفع نیازهای کشور در راستانی حمکرانی کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایفای نقش موثر بسیج اساتید در تربیت اساتید تراز انقلاب اسلامی

ایفای نقش موثر بسیج اساتید در تربیت اساتید تراز انقلاب اسلامی