مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 11:502023-03-02اجتماعي

هوای اصفهان آلوده است/ شاخص 12 منطقه در وضعیت قرمز و نارنجی


شاخص کیفی هوای اصفهان امروز یازدهم اسفندماه براساس داده های 15 ایستگاه پایش فعال با میانگین 115 در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس ثبت شد.

- مسئول امور کنترل کیفیت هوا در معاونت حمل و نقل شهرداری اصفهان در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: میانگین شاخص هوای کلان شهر اصفهان در 24 ساعت منتهی به ساعت هشت صبح امروز پنجشنبه یازدهم اسفندماه بر اساس داده های دریافتی 15 ایستگاه پایش فعال با شاخص 115 در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس ثبت شد.

جمشید لقایی با اشاره به اینکه امروز شاخص ایستگاه پایش هوا در کردآباد با میانگین 156 وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان است، ادامه داد: شاخص هوا در 2 ایستگاه سپاهان شهر با 97 و میرزا طاهر با 96 AQI در وضعیت قابل قبول است.

مسئول کنترل کیفیت هوا در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان اضافه کرد: شاخص هوا در ایستگاه دانشگاه صنعتی با 149، میدان باهنر با 120، میدان انقلاب با 112، میدان فیض با 118، ولدان (ورزشگاه میثاق) با 114، رهنان و فرشادی با 117 AQI در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس ثبت شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش شاخص هوا در برخی مناطق کلان شهر اصفهان به شهروندان بویژه گروه های آسیب پذیر چون سالمندان، زنان باردار، افزود دارای بیماری های قلبی و ریوی و کودکان توصیه می شود که فعالیت سنگین و طولانی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای اصفهان آلوده است/ شاخص 12 منطقه در وضعیت قرمز و نارنجی

هوای اصفهان آلوده است/ شاخص 12 منطقه در وضعیت قرمز و نارنجی