مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 11:302023-03-02اقتصادي

عزم راسخ منابع طبیعی ملایر در اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ملایر از برگزاری برنامه های متنوع به مناسبت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری خبر داد و گفت: شعار امسال هفته منابع طبیعی درخت برای زندگی؛ - عزم راسخ منابع طبیعی ملایر در اجرای طرح مردمی "کاشت یک میلیارد درخت" ایسنا/همدان رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ملایر از برگزاری برنامه های متنوع به مناسبت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری خبر داد و گفت: شعار امسال هفته منابع طبیعی " درخت برای زندگی؛ با هم بکاریم برای ایران سرسبز و ایران قوی" است.

جواد زنگنه در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه هفته منابع طبیعی از 15 اسفند ماه آغاز می شود و تا 22 اسفند ماه همزمان با روز بزرگداشت شهدا ادامه دارد، افزود: عزم منابع طبیعی ملایر در اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت راسخ است.

وی ادامه داد: در راستای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت جلسه مشترک و امضای تفاهم نامه با معدن داران و صاحبان صنایع شهرستان ملایر در راستای جلب مشارکت اجتماعی به منظور تولید و کاشت نهال برگزارشد.

زنگنه افزود: در این جلسه که با حضور نمایندگان معدن داران و صاحبان صنایع ملایر برگزار شد، در خصوص طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت و نقش معدن داران در این زمینه توضیحاتی ارائه شد و در ادامه هر یک از معدن داران به بیان نقطه نظرات خود د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم راسخ منابع طبیعی ملایر در اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت

عزم راسخ منابع طبیعی ملایر در اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت