مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 11:302023-03-02اجتماعي

آموزش و پرورش در عشایر کوچ رو همدان ضعیف است


مدیر امور عشایری استان همدان با بیان اینکه 60  معلم با اولویت فارغ التحصیلان عشایری باید برای دانش آموزان عشایری جذب شود، گفت: در بحث آموزش دانش آموزان عشایری باید به صورت جدی ورود کرد چرا که آموزش و پرورش در عشایر کوچ رو ضعیف است.

- ایسنا/همدان مدیر امور عشایری استان همدان با بیان اینکه 60  معلم با اولویت فارغ التحصیلان عشایری باید برای دانش آموزان عشایری جذب شود، گفت: در بحث آموزش دانش آموزان عشایری باید به صورت جدی ورود کرد چرا که آموزش و پرورش در عشایر کوچ رو ضعیف است.

جعفر کاویانی دلشاد پنجشنبه 11 اسفند در جمع خبرنگارن با تاکید براینکه خدمات رسانی دستگاه ها به عشایر رضایت بخش نیست، اظهارکرد: جامعه عشایری استان همدان دارای 850 دانش اموز است که از این تعداد 350 دانش آموز کوچ رو بوده و با سه معلم تحت تعلیم و آموزش هستند این درحالیست که باید حداقل 60 معلم در مدارس درس دانش آموزان عشایر حضور یابند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین باید 200 دستگاه تبلت به دانش اموران عشایری داده شود.

وی با بیان اینکه براساس نیازسنجی صورت گرفته باید 3000 پنل خورشیدی توسط شرکت توانیر به عشایر داده شود، تصریح کرد: براساس نیازسنجی صورت گرفته حداقل باید 1500 دستگاه پنل خورشیدی داده شود اما امسال 35 پنل خورشیدی به خانواده های عشایری تحویل داده شده است و در سال گذشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پرورش در عشایر کوچ رو همدان ضعیف است

آموزش و پرورش در عشایر کوچ رو همدان ضعیف است