مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 10:352023-03-02سياسي

کاهش 15 درصدی بودجه شورای عالی استان ها


علی رغم نگاه مثبت دولت به شوراها، شاهد کاهش 15 درصدی بودجه این شورا بوده ایم که با تعاملاتی که با مجلس شورای اسلامی داریم، - امیدواریم این نقیصه رفع شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پرویز سروری در آغاز چهاردهمین اجلاس عمومی این شورا با تقدیر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال، گفت: به فضل الهی بار دیگر شاهد هنرنمایی بزرگ ملت ایران بودیم.

حضوری که باطل السحر نقشه دشمنان بود و نقشه آنان را نقش بر آب کرد.

وی افزود: تمام رسانه های استکبار بسیج شدند تا نظام را ساقط کنند اما مردم به صحنه آمدند و حضورشان به افرادی که امید زیادی بسته بودند و برنامه ریزی های فراوانی کرده بود تا همبستگی ملت را از بین ببرند، ناامید کرد.

رییس شورای عالی استان ها خاطرنشان کرد: تقویت نظام شورایی یعنی تقویت جمهوریت و این که تصمیم سازی و تصمیم گیری بر عهده مردم است و این را دشمنان تلاش دارند بر هم بزنند و بین مردم اختلاف و شکاف ایجاد کنند و روند تجزیه کشور را دنبال کنند اما مردم ما همه در یک چیز مشترک هستند که آن اسلام و ایران است که خط قرمز آنهاست و این چیزی است که دشمنان نخواهند توانست آن را از بین ببرند.

سروری در بخش دیگری از صحبت هایش با تأکید بر موضوع آموزش شوراها، اظهار کرد: نظام شورایی کشور باید از قوانینی با کیفیت بالا برخوردار باشد و باید بتوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 15 درصدی بودجه شورای عالی استان ها

کاهش 15 درصدی بودجه شورای عالی استان ها