مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 10:052023-03-02اجتماعي

طرح ویژه راهداری نوروزی از 25 اسفند در البرز اجرا می شود


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای البرز از آغاز طرح ویژه راهداری نوروزی از 25 اسفندماه جاری تا 15 فروردین ماه سال آینده خبر داد.

- حمید پرورشی در گفت وگو با خبرنگار مهر از آغاز طرح ویژه راهداری نوروزی از 25 اسفندماه جاری تا 15 فروردین ماه سال آینده خبر داد و اظهار کرد: برای آمادگی قبل از سفرهای نوروزی عملیات ویژه راهداری با هدف ارتقا و ایمنی راه ها اعم از لکه گیری، روکش آسفالت، شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی در راه های البرز در حال انجام است.

وی افزود: انجام عملیات ایمن سازی و آشکارسازی راه ها با اولویت نقاط پرتصادف، تعمیر سیستم های روشنایی و چراغ های چشمک زن، آشکارسازی دماغه های اولویت دار با نصب تجهیزات ترافیکی، خط کشی راه ها، نصب گارد ریل و نیوجرسی، نصب علائم و تابلوهای اخطاری و انتظامی، نصب تابلوهای اطلاعاتی با هدف اطلاع رسانی و سهولت تردد مسافران در محورهای استان از جمله اقداماتی است که پیش از آغاز طرح نوروزی در دست انجام است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای البرز با بیان اینکه پیش بینی می شود حجم تردد در محورهای مواصلاتی استان در این ایام نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یابد، تصریح کرد: البرز شاهراه مواصلاتی 14 استان کشور است و این جایگاه حجم تردد در محورهای مواصلاتی استان را به ویژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ویژه راهداری نوروزی از 25 اسفند در البرز اجرا می شود

طرح ویژه راهداری نوروزی از 25 اسفند در البرز اجرا می شود