مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 09:502023-03-02حوادث

فاجعه ریلی در خطوط راه آهن یونان بخاطر ایمنی ضعیف


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در پی حادثه برخورد نیمه شب سه شنبه یک قطار مسافربری حامل 350 مسافر با یک قطار باری در شهر «تمپی» در نزدیکی «لاریسا» یونان، - در پی کشته شدن دست کم 38 نفر در حادثه ریلی روز سه شنبه در یونان، سؤالات زیادی در خصوص سابقه ضعیف این کشور در زمینه ایمنی راه آهن به وجود آمده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در پی حادثه برخورد نیمه شب سه شنبه یک قطار مسافربری حامل 350 مسافر با یک قطار باری در شهر تمپی در نزدیکی لاریسا یونان، تاکنون دست کم 38 نفر جان خود را از دست دادند.

بر اساس گزارش شبکه سی ان ان ، امدادگران در جستجو برای بازماندگان حادثه برخورد دو قطار در مرکز یونان هستند که تاکنون 38 کشته و ده ها زخمی دیگر برجای گذاشته است و سؤالات زیادی را درباره سابقه ضعیف این کشور اروپایی در زمینه ایمنی خطوط ریلی برانگیخته است.

سازمان آتش نشانی یونان اعلام کرد که 57 نفر به دلیل جراحات وارده در بیمارستان تحت مداوا هستند و شش نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند.

طبق این گزارش، در پی وقوع این حادثه دلخراش، وزیر حمل و نقل یونان روز چهارشنبه استعفا داد و گفت سیستم راه آهنی که دولت به ارث برده است مطابق با استاندارد های قرن بیست و یکم نیست .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاجعه ریلی در خطوط راه آهن یونان بخاطر ایمنی ضعیف

فاجعه ریلی در خطوط راه آهن یونان بخاطر ایمنی ضعیف