مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 08:252023-03-02ورزشي

دیدار با پرسپولیس تماشایی خواهد بود/ «پرشورها» با تراکتور زندگی می کنند


مربی سابق تراکتور با بیان اینکه دیدار هفته آینده این تیم با پرسپولیس تماشایی خواهد بود، گفت: هواداران تراکتور با این تیم زندگی می کنند.

- دیدار با پرسپولیس تماشایی خواهد بود/ پرشورها با تراکتور زندگی می کنند ایسنا/آذربایجان شرقی مربی سابق تراکتور با بیان اینکه دیدار هفته آینده این تیم با پرسپولیس تماشایی خواهد بود، گفت: هواداران تراکتور با این تیم زندگی می کنند.

علی ابراهیمیان، در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تراکتور هرچند که در نیمه دوم بازی با صنعت نفت به خوبی نیمه اول عمل نکرد اما در نهایت موفق شد سه امتیاز بازی را از آن خود کرده و دست پر به تبریز بازگردد و علت اینکه تراکتور در نیمه دوم بازی به خوبی نیمه اول عمل نکرد، این است که نفتی ها در نیمه مربیان با تمام وجود برای جبران نتیجه تلاش کردند و تراکتور نتوانست آن طور که باید بازی را مدیریت کند و این موضوع باعث شد تا بازی مقداری از دست تراکتوری ها در بیایید و شرایط ایجاد شده در مسابقه را می توان علت وقوع این موضوع قلم داد کرد که مهدی هاشمی نژاد با به ثمر رساندن گل سوم اختلاف را بیشتر کرد تا تراکتور با خیالی راحت تر بازی را ادامه داده و پیروز میدان شود.

وی ادامه داد: تراکتور در ادامه فصل سه بازی حساس را با تیم های (پرسپولیس، سپاهان و استقلال) پیش رو دارد و اگر بتواند در هر یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار با پرسپولیس تماشایی خواهد بود/ «پرشورها» با تراکتور زندگی می کنند

دیدار با پرسپولیس تماشایی خواهد بود/ «پرشورها» با تراکتور زندگی می کنند