مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 07:502023-03-02بين الملل

اولیانوف: موضوع غنی سازی 84 درصدی ایران حل شد


نماینده روسیه در مذاکرات برجام در صفحه توییتر رسمی خود نوشت: مسئله غنی سازی 84 درصدی در ایران با موفقیت حل و فصل شده است، دیگر چیزی برای حدس و گمان وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، میخاییل اولیانوف نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی در وین در دو پیام در صفحه توییتر خود نوشت: مسئله غنی سازی 84 درصدی در ایران با موفقیت حل و فصل شده است.

دیگر موضوعی برای گمانه زنی وجود ندارد.

گفتنی است آژانس بین المللی انرژی، عصر سه شنبه آخرین گزارش خود درمورد برنامه هسته ای ایران را منتشر کرد و مدعی شد که ایران به نقض محدودیت های اعمال شده بر فعالیت هسته ای خود ادامه داده است.

آژانس بین المللی انرژی اتمی اخیرا در گزارش خود ادعا کرد: ذراتی در ایران رصد شده که اندکی کمتر از 90 درصد غنی سازی شده اند.

بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی در واکنش به خبر پیدا شدن اورانیوم با غنای 84 درصد، با بیان اینکه وجود ذره یا ذرات بالاتر از 60 درصد در فرآیند غنی سازی به معنی تولید با غنای بالای 60 درصد نیست، گفت: تاکنون مبادرت به غنی سازی بالای 60 درصد نکرده ایم.

محمد اسلامی، رییس سازمان انرژی اتمی دو روز پیش درباره اعلام وجود ذره ای با غنای 84 درصد گفت: نمونه برداری یک ذره بوده است که با میکروسکوپ هم دیده نمی شود، اما آنچه مهم اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولیانوف: موضوع غنی سازی 84 درصدی ایران حل شد

اولیانوف: موضوع غنی سازی 84 درصدی ایران حل شد