مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 01:012023-03-01سياسي

اصحاب رسانه امروز، همان سربازان دوران دفاع مقدس هستند/ مجلس مخالف فضای مجازی نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، مهدی عیسی زاده شامگاه دیروز چهارشنبه در مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان اردبیل، اظهار کرد: قدرت فضای مجازی و رسانه در دنیای امروز بسیار بیشتر است و نفوذ قدرت رسانه در هر جامعه ای، به منزله موفقیت در مدیریت محسوب می شود.

وی افزود: در دهه اول انقلاب اسلامی، تهاجم دشمنان به شکل دیگری بود اما امروز از ظرفیت و قدرت رسانه استفاده می کنند، دقیقا همانند تهاجم داعش که با انتشار رعب و وحشت از طریق رسانه، ذهنیت ترس را در دل جامعه می انداخت.

لزوم حمایت از فضای رسانه ای در زمینه های سیاست، اشتغال و تجارت رییس کمیسیون اجتماعی مجلس حمایت از فضای رسانه ای را یکی از مهم ترین اهداف مجلس اعلام و عنوان کرد: ما با فضای مجازی مشکلی نداریم اما اگر تهدیدی از طرف فضای مجازی متوجه نظام جمهوری اسلامی شود برای ما قابل قبول نیست؛ قبول داریم که این فضا برای سیاست، اشتغال و تجارت و.

بسیار کار ساز مفید است به همین دلیل مورد حمایت ما است اما اگر به توپخانه دشمن تبدیل شود مورد قبول نخواهد بود.

  عیسی زاده بیان کرد: مجلس شورای اسلامی هرگز با فضای مجازی مشکلی نداشته است؛ فضای مجازی صحنه علنی ما است که باید در زمینه های سیاست، کسب و کار و تجارت مورد حمایت باشد اما آن فضایی که به آرمان ها و امنیت ما حمله کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصحاب رسانه امروز، همان سربازان دوران دفاع مقدس هستند/ مجلس مخالف فضای مجازی نیست

اصحاب رسانه امروز، همان سربازان دوران دفاع مقدس هستند/ مجلس مخالف فضای مجازی نیست