مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 22:402023-03-01اقتصادي

2600 کارخانه در آذربایجان شرقی در حال ساخت است


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: چهار هزار و 500 کارخانه صنعتی در استان داریم و دو هزار و 600 کارخانه در حال ساخت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، صابر پرنیان در سمینار تخصصی آموزش قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان در شمال غرب کشور با بیان اینکه آذربایجان شرقی ظرفیت تولید 35 درصد قطعات خودروی کشور را دارد، اظهار کرد: در تولید خودروهای تجاری و کشنده مانند اتوبوس، کامیون و کامیونت آذربایجان شرقی رتبه نخست کشور را در اختیار دارد.

وی با اشاره به اهمیت وجود بیش از 400 کارخانه قطعه سازی در استان گفت: تلاش می کنیم استان را به قطب سوم قطعه سازی کشور تبدیل کنیم که البته در این زمینه به زودی خبرهای خوشی به مردم داده خواهد شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی به ظرفیت های بالای استان در حوزه های صنعتی و معدنی اشاره کرد و افزود: چهار هزار و 500 کارخانه صنعتی در استان وجود دارد و دو هزار و 600 کارخانه در حال ساخت است.

وی گفت: سرمایه گذاری صنعتی در آذربایجان شرقی 65 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته که این موضوع نشاندهنده افزایش میزان امید و حرکت به سمت رشد و توسعه اقتصادی است.

پرنیان با بیان اینکه در حال حاضر 25 درصد کارخانه های فولاد کشور در استان قرار دارد، ادامه داد: آذربایجان شرقی رتبه نخست فولاد بخش خصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2600 کارخانه در آذربایجان شرقی در حال ساخت است

2600 کارخانه در آذربایجان شرقی در حال ساخت است