مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 20:552023-03-01سياسي

20 هزار نفر از محبان حضرت مهدی(عج) راهی جمکران خواهند شد


در آستانه دهه مهدویت و ولادت حضرت علی اکبر(ع) در روز پنجشنبه 11 اسفند همچون سه سال گذشته از تمام شهرستان های استان اقدام به اعزام 400 دستگاه اتوبوس و 500 دستگاه سواری با همراهی حدود 20 هزار نفر به سمت جمکران خواهیم کرد.

- محمد نادرالاصلی مسؤول هیأت رزمندگان استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان ضمن تبریک اعیاد ماه شعبان اظهار داشت: در آستانه دهه مهدویت و ولادت حضرت علی اکبر(ع) در روز پنجشنبه 11 اسفند همچون سه سال گذشته از تمام شهرستان های استان اقدام به اعزام 400 دستگاه اتوبوس و 500 دستگاه سواری با همراهی حدود 20 هزار نفر به سمت جمکران خواهیم کرد.

وی افزود: امسال با استقبال بسیار گسترده مردم مواجه بودیم و 400 دستگاه اتوبوس در همان روزهای اول تکمیل شد و در حال حاضر با بحران کمبود اتوبوس مواجه هستیم.

نادرالاصلی با اشاره به استقبال بی نظیر جوانان از این حرکت تصریح کرد: دشمنان به دنبال تضعیف روحیه جوانان ما هستند و بیان می کنند که آن ها نسبت به دین گریز پیدا کردند اما حدود 70 درصد از افرادی که در پایگاه های هیأت رزمندگان ثبت نام کرده اند جوانان دهه 70، 80 و 90 تشکیل می دهند و این موضوع نویدبخش جرکت جهادی جدیدی است که می تواند برای دیگر مجموعه های فرهنگی الگو باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 هزار نفر از محبان حضرت مهدی(عج) راهی جمکران خواهند شد

20 هزار نفر از محبان حضرت مهدی(عج) راهی جمکران خواهند شد