مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 17:342023-03-01ورزشي

زیرساخت های مورد نیاز شمس آذر برای حضور در لیگ برتر تامین می شود


مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: با صعود شمس آذر به لیگ برتر، برای استان برند سازی می شود از این رو ضرورت دارد تا زیر ساخت های مورد نیاز این تیم فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، عباس علایی مقدم در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه که ظهر امروز در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار کرد: از یازدهم تا هفدهم اسفند ماه هفته جوان نامگذاری شده که در این مدت 90 برنامه در سطح استان برگزار میشود.

وی افزود: نشست سازمانهای مردم نهاد و معاونت جوانان با استاندار و مراسم تجلیل از جوانان برتر سال از جمله برنامه های ویژه در نظر گرفته شده برای هفته جوان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خاطر نشان کرد: از آنجایی که سال گذشته جشنواره برگزار نشد لذا امسال 13 جوان برتر برای سال 1400 و 13 جوان برتر به همراه یک خانواده شهید برای سال 1401 معرفی و تجلیل میشوند.

این مقام مسئول یادآور شد: در حوزه عمرانی ساخت خانه جوان درحال انجام است و از محل سفر رییس جمهور مبالغی برای آن درنظر گرفته شده و پیش بینی می شود برای انجام  این پروژه با کمبود اعتبار مواجه نباشیم.

وی اضافه کرد: خانه جوان استان اوایل سال آینده تجهیز و راه اندازی خواهد شد و در حال حاضر پیمانکار به انجام فعالیت مشغول است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های مورد نیاز شمس آذر برای حضور در لیگ برتر تامین می شود

زیرساخت های مورد نیاز شمس آذر برای حضور در لیگ برتر تامین می شود