مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 16:212023-03-01اقتصادي

مقاوم سازی تمام واحدهای مسکونی روستایی تا سال 1410 در گلستان


معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن گلستان گفت: تمامی واحدهای مسکن روستایی استان گلستان تا سال 1410 مقاوم سازی می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس داود خسروی ظهر امروز در جلسه شورای مسکن شهرستان اظهار کرد: تعهد سال دوم طرح نهضت ملی مسکن روستایی در گلستان مانند سال اول هفت هزار واحد بوده که با پیگیری های انجام شده این تعداد به 9 هزار واحد افزایش پیدا کرد.

وی تصریح کرد: تعداد 95 درصد از پرونده های تشکیل شده در این رابطه به بانک ها ارسال شده و از این تعداد چهار هزار واحد مسکن روستایی با بانک ها انعقاد قرارداد نموده اند.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن گلستان خاطرنشان کرد: سهم شهرستان گنبدکاووس از این تعهد، یکهزارو 400 واحد بوده که پرونده همه آنها به بانک ها ارسال شده است.

از این تعداد 50 درصد آنها انعقاد قرارداد شد که بالاترین آمار انعقاد قرارداد در سطح استان مربوط به گنبدکاووس است.

وی با اشاره به اینکه 53 درصد از واحدهای مسکن روستایی مقاوم سازی شدند بیان کرد: میانگین مقاوم سازی واحدهای مسکن روستایی در کشور 50 درصد بوده که این میانگین در استان 53 درصد و بیشتر از کشور است.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن گلستان ابراز کرد: گنبدکاووس با 170 روستا بیشترین روستاها به ویژه در نوار شمالی استان دارد و میانگین م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاوم سازی تمام واحدهای مسکونی روستایی تا سال 1410 در گلستان

مقاوم سازی تمام واحدهای مسکونی روستایی تا سال 1410 در گلستان