مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 15:102023-03-01اقتصادي

دستوری که به آزادی 66 درصد زندانیان مهریه در استان سمنان انجامید


به گفته عالی ترین مقام قضایی استان سمنان به دنبال تجدیدنظر مجدد محاکم قضایی و تعدیل احکام قضایی مهریه در استان سمنان،66 درصد زندانیان مهریه محبوس در ندامتگاه های استان آزاد شدند.

- ایسنا/سمنان به گفته عالی ترین مقام قضایی استان سمنان به دنبال تجدیدنظر مجدد محاکم قضایی و تعدیل احکام قضایی مهریه در استان سمنان،66 درصد زندانیان مهریه محبوس در ندامتگاه های استان آزاد شدند.

محمد جعفر عبدالهی 10اسفندماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به روند افزایش قیمت سکه؛ دستور رییس کل دادگستری استان سمنان پیرامون بررسی علل نگهداری زندانیان مهریه محبوس در ندامتگاه های استان سمنان صادر و اجرای این دستور در کمتر از دو ماه در استان سمنان منجر به آزادی 66 درصد از زندانیان مهریه محبوس در ندامتگاه های استان شد.

در پی دستور حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای مبنی بر تجدید نظر مجدد محاکم قضایی و تعدیل احکام قضایی مهریه با توجه به روند افزایش قیمت سکه؛ دستور بررسی علل نگهداری زندانیان مهریه محبوس در ندامتگاه های استان سمنان صادر و اجرای این دستور در کمتر از دو ماه منجر به آزادی 66 درصد از زندانیان مهریه محبوس در ندامتگاه های این استان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستوری که به آزادی 66 درصد زندانیان مهریه در استان سمنان انجامید

دستوری که به آزادی 66 درصد زندانیان مهریه در استان سمنان انجامید