مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 14:512023-03-01اجتماعي

54 اثر تاریخی شهرستان باخرز در نوبت ثبت آثار ملی


مدیر اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان باخرز گفت: 54 اثر تاریخی این شهرستان نیز در نوبت ثبت فهرست آثار ملی کشور قرار دارند.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان باخرز گفت: 54 اثر تاریخی این شهرستان نیز در نوبت ثبت فهرست آثار ملی کشور قرار دارند.

علی خاکباز در گفت و گو با ایسنا افزود: تفرجگاه ارزنه، تفرجگاه ژرف، چشمه زرد و چند درخت قدیمی که به ثبت آثار ملی رسیده اند و همچنین 32 اثر تاریخی از جمله مناطق و مکان های دیدنی این شهرستان هستند.

وی بیان کرد: فاصله 180 کیلومتری شهرستان باخرز با مشهد و از سویی به دلیل فاصله ای که با تربت حیدریه و تایباد، تربت جام و باخرز داریم، موجب شده که در مرکزیت قرار بگیریم و گردشگران برای تردد در این مسیرها از باخرز عبور می کنند.

خاکباز با اشاره به اینکه در شهرستان باخرز فقط یک اقامتگاه بوم گردی داریم، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در 45 کیلومتری مرز دوغارون هستیم، مسافرانی که از مشهد به این مسیر تردد دارند، می توانند در باخرز اسکان یابند.

خاکباز با بیان اینکه در بخش بالا ولایت شهرستان باخرز روستاهای بسیار خوبی از جمله روستای چهارطاق قابلیت گردشگری دارند، گفت: با توجه به وجود دره و تفرجگاه بسیار زیبای ژرف، ایجاد اقامتگاه بوم گردی در این منطقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

54 اثر تاریخی شهرستان باخرز در نوبت ثبت آثار ملی

54 اثر تاریخی شهرستان باخرز در نوبت ثبت آثار ملی