مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 14:442023-03-01بين الملل

دزدی 16 میلیارد دلاری رژیم صهیونیستی از حقوق کارگران فلسطینی


تشکیلات خودگردان و اتحادیه های کارگری فلسطین اقدام رژیم صهیونیستی در انتقال وجوه بازنشستگی و حقوق کارگران فلسطینی به یک شرکت مجهول الهویه تحت عنوان سرمایه گذاری را دزدی و جنایت توصیف کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از الجزیره ، تشکیلات خودگردان فلسطین و نهادهای کارگری فلسطین تصمیم جدید رژیم اشغالگر اسراییل مبنی بر انتقال وجوه بازنشستگی کارگران فلسطینی به یک شرکت خصوصی اسراییلی به نام آمتیم(Amtim) و تحت عنوان سرمایه گذاری را جنایت واقعی  و دزدی علیه طبقه کارگر فلسطین توصیف کردند.

آنها تاکید می کنند که حقوق کارگران یک حقوق فردی است و این اقدامات رژیم صهیونیستی با هدف آسیب رساندن به حقوق کارگران و محروم کردن آنها از حقوق و مزایای بازنشستگی و نقض کلیه آداب و رسوم و قوانین بین المللی مربوطه و در امتداد جنگ همه جانبه و علنی رژیم فاشیستی اسراییل علیه مقدسات و اسرای قهرمان فلسطینی است.

این وجوه بازنشستگی کارگران فلسطینی که میلیاردها دلار تخمین زده می شود، توسط  سازمانی به نام اداره پرداخت ها که رژیم صهیونیستی پس از امضای قرارداد اسلو با سازمان آزادی بخش فلسطین در سال 1994 تأسیس کرد، جمع آوری شده و متعلق به صدها هزار کارگر فلسطینی است که از سال 1970 در داخل سرزمین های اشغالی مشغول کار هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دزدی 16 میلیارد دلاری رژیم صهیونیستی از حقوق کارگران فلسطینی

دزدی 16 میلیارد دلاری رژیم صهیونیستی از حقوق کارگران فلسطینی