مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 14:352023-03-01سياسي

اولویت مجوز معادن استان سمنان به حفظ مسیر کوچ عشایر است


استاندار سمنان بابیان اینکه مشکلات و دغدغه های عشایر رصد و پیگیری می شود، گفت: اولویت مجوز معادن استان به حفظ مسیر کوچ عشایر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد رضا هاشمی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای عشایری استان سمنان به میزبانی سالن جلسات استانداری ضمن بیان اینکه محل عبور عشایر یکی از دغدغه های عشایر محسوب می شود، ابراز داشت: اولویت مجوز معادن به حفظ مسیر کوچ عشایر است.

وی بابیان اینکه سازمان صمت در صدور مجوز معادن باید عشایر را نیز در نظر بگیرد، افزود: می بایست سازمان صمت استان سمنان در خصوص صدور مجوز برای معادن در مناطق عبور عشایر، اولویت را مسیر عشایر بداند و به این مهم توجه داشته باشد.

استاندار سمنان بابیان اینکه به دلیل کاهش میزان بارندگی با افزایش قیمت نهاده ها مواجه هستیم، ابراز داشت: می بایست تا تصمیمات بر اساس ضرورت ها و نیاز زمان به گونه ای باشد که منافع عشایر تأمین شود.

هاشمی ضمن بیان اینکه تأمین امنیت، سوخت و همچنین آب شرب از اولویت های اصلی عشایر به شمار می رود، تصریح کرد: اقدامات فوری برای حل معضلات فوق می بایست در دستور کار قرار گیرد و دغدغه عشایر استان پیرامون آن ها رفع شود.

وی ضمن بیان اینکه پیگیری اقدامات تمدید استمهال وام دامدار کارت به صورت ویژه از مرکز در حال انجام است، اضافه کرد: در موضوع ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت مجوز معادن استان سمنان به حفظ مسیر کوچ عشایر است

اولویت مجوز معادن استان سمنان به حفظ مسیر کوچ عشایر است