مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 14:302023-03-01سياسي

دستغیب: برای صیانت از «بیت المال» هیچ خط قرمزی نداریم


نشست مدیران کل دیوان محاسبات استان ها با حضور رییس کل، دادستان، حاکم شرع، معاونان و مدیران دیوان محاسبات و همچنین رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

- نشست مدیران کل دیوان محاسبات استان ها با حضور رییس کل، دادستان، حاکم شرع، معاونان و مدیران دیوان محاسبات و همچنین رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، سید احمدرضا دستغیب در این نشست ضمن تاکید بر لزوم افزایش حساسیت نسبت به حفظ بیت المال در تمام دستگاه های کشور، گفت: صیانت از بیت المال و اموال عمومی و همچنین بررسی نحوه عملکرد دستگاه های مختلف وظایفی است که قانون بر عهده دیوان محاسبات کشور گذاشته است و ما هم برای انجام این وظایف تمام تلاشمان را به کار می گیریم.

رییس کل دیوان محاسبات کشور ضمن تاکید بر شأن بالای نظارتی دیوان محاسبات، خاطرنشان کرد: اگر کوچکترین انحرافی در دورترین نقطه کشور اتفاق بیفتد، همه مسئول هستیم و باید با آن مقابله کنیم و در مسیر محافظت از بیت المال هیچ خط قرمزی برای دیوان محاسبات وجود ندارد.

دستغیب با بیان اینکه تعامل بین دیوان محاسبات کشور و سایر دستگاه های نظارتی از جمله کمیسیون اصل 90 مجلس باید افزایش یابد، گفت: نظارت بر شرکت های با مالکیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستغیب: برای صیانت از «بیت المال» هیچ خط قرمزی نداریم

دستغیب: برای صیانت از «بیت المال» هیچ خط قرمزی نداریم