مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 14:172023-03-01سياسي

ارسال 143 اثر به دبیرخانه دهمین کنگره ملی ادبیات پایداری در کرمان


دبیر علمی دهمین کنگره ملی ادبیات پایداری گفت: 143 اثر به دهمین کنگره ملی ادبیات پایداری از سراسر کشور ارسال شده که 16 اثر به عنوان برگزیده انتخاب شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، احمد امیری خراسانی امروز در همایش دهمین کنگره ادبیات پایداری با موضوع جهاد تبیین در تالار دانشگاه شهید باهنر کرمان اظهار داشت: کنگره ادبیات پایداری به دنبال آن است که عظمت و بزرگی مردان و زنان آزاده نه تنها کشور ایران را بلکه فداکاری مردمان سایر ملل را استخراج و در اختیار نسل امروز و فردا بگذارد.

دبیر علمی کنگره ادبیات پایداری با اشاره به اینکه بیش از بیست سال کنگره ادبیات پایداری در کرمان در حال برگزاری است، گفت: قرار بود دبیرخانه ادبیات پایداری در دانشگاه شهید باهنر کرمان باشد، وهر دو سال یکبار این کنگره برگزار می شود و ما کنگره نهمین را استثنائا در دانشگاه شهید باهنر شهرکرد برگزار کردیم.

 وی افزود: 143 اثر به دهمین کنگره ادبیات پایداری از سراسر کشور ارسال شده که 16 اثر به عنوان برگزیده انتخاب شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، در دهمین کنگره ملی ادبیات پایداری از کتاب های زندگینامه و خاطرات کوتاه شهید حاج قاسم سلیمانی به تالیف محمد حسن میرزایی و زینب نمازیان، کتاب از ادبیات به سینما(مطالعه موردی فیلمنامه پرواز در شب) تالیف زهرا غریب حسینی و س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 143 اثر به دبیرخانه دهمین کنگره ملی ادبیات پایداری در کرمان

ارسال 143 اثر به دبیرخانه دهمین کنگره ملی ادبیات پایداری در کرمان