مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 13:502023-03-01سياسي

رزمایش پرتوی سبب افزایش انسجام میدانی می شود


رزمایش پرتوی سبب افزایش انسجام میدانی می شود.

- ری- رییس سازمان انرژی اتمی گفت: رزمایش پرتوی سبب افزایش انسجام میدانی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد اسلامی ظهر چهارشنبه در قرارگاه تاکتیکی پدافند پرتوی در فشافویه ری طی سخنانی اجرای رزمایش ها را ارزشمند دانست و گفت: کارآمدی اثر بخش مهم است و الزاماتی دارد و اینکه همه ارگان ها به گونه ای بتوانند در یک لحظه وارد صحنه و بدون مداخله دست به کار شوند تا از هم گسیختگی فرماندهی میدان را به دنبال نداشته باشد.

رییس سازمان انرژی اتمی با اشاره به رزمایش پرتوی ری و پیام آن گفت: مهمترین پیام این رزمایش این است که همه دستگاه ها باید با فرماندار به عنوان فرمانده میدان همراه شوند و این تمرین و کسب آمادگی ضریب آمادگی را افزایش می دهد.

وی ادامه داد: هر شهرستان و منطقه ای که دارای وضعیت خاصی است افراد کهنه کاری می خواهد تا بتواند در مواقع لزوم درست عمل کند و این موارد از جنس سیاسی نیست و از نوع کارهای مدیریتی و انجام کار با کیفیت, درست و به هنگام است.

رییس سازمان انرژی اتمی کشور گفت: هر حادثه ای که رخ دهد قرارگاه خاص خود را دارد ما سه قرارگاه سایبری، پرتوی و زیستی را داریم که هر کدام در جای خود باید وارد شوند و زنده و پویا مانده و نقش خود را ایفا کنند و برای جامعه قابل اتکا باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش پرتوی سبب افزایش انسجام میدانی می شود

رزمایش پرتوی سبب افزایش انسجام میدانی می شود