مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 13:452023-03-01سياسي

شهید سلیمانی نماد پایداری است / لزوم ترویج فرهنگ پایداری


جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شهید سلیمانی را نماد پایداری در مقابل دشمن دانست و گفت: باید فرهنگ و سیره پایداری در جامعه ترویج شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیرسرتیپ نبی سهرابی ظهرچهارشنبه دهمین کنگره ادبیات پایداری در کرمان گفت: بدون شک گفتمان ادبیات پایداری با دفاع مقدس عجین شده است و این مهم سرمنشا ءتولید ادبیات پایداری در کشور و منطقه شده است.

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با بیان این که ادبیات پایداری وقتی به فرهنگ پایداری ملی تبدیل می شود ماندگار است، عنوان کرد: بدون تردید مبانی و ارزش های دفاع مقدس، ادبیات پایداری را معنا بخشید و استوار ساخته است.

وی در خصوص ارزش های معنوی دفاع مقدس و انقلاب اسلامی که در ملت معنویت ایجاد کرده و تا حدودی برخی از این ارزش ها به فرهنگ تبدیل شده است، ابراز کرد: اولین ارزشی که دفاع مقدس و انقلاب اسلامی برای ما ایجاد کرده است، دشمن شناسی است.

امیر سهرابی افزود: دفاع مقدس سبب شناخت ملت نسبت به دشمنان و استکبار جهانی شد و دشمن شناسی، جز فرهنگ ادبیات پایداری ماست.

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بیان کرد: یکی دیگر از ارزش های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، اطاعت از ولی امر است و توجه به این مسئله چه در زمان امام راحل و چه در دوران رهبری مقام معظم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی نماد پایداری است / لزوم ترویج فرهنگ پایداری

شهید سلیمانی نماد پایداری است / لزوم ترویج فرهنگ پایداری