مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 13:102023-03-01سياسي

ادبیات پایداری، بیانگر ایستادگی مردم ایران در مقابل هر چه زشتی است


دبیر علمی دهمین کنگره ملی ادبیات پایداری گفت: رسالت ادبیات پایداری مشخص کردن سیر تاریخی مقاومت در طول زمان و بیانگر ایستادگی و مقاومت مردم ایران در مقابل هر چه زشتی و پلشتی است.

- ایسنا/کرمان دبیر علمی دهمین کنگره ملی ادبیات پایداری گفت: رسالت ادبیات پایداری مشخص کردن سیر تاریخی مقاومت در طول زمان و بیانگر ایستادگی و مقاومت مردم ایران در مقابل هر چه زشتی و پلشتی است.

دکتراحمد امیری خراسانی امروز 10 اسفندماه در اجلاسیه نهایی دهمین کنگره ملی ادبیات پایداری با محوریت جهاد تبیین در دانشگاه شهید باهنر کرمان اظهار کرد: پایداری، خصیصه ذاتی بشر است و مقابله با استبداد داخلی یا اسعتمار خارجی مشخصه و رسالت ادبیات پایداری است.

وی افزود: رسالت ادبیات پایداری مشخص کردن سیر تاریخی مقاومت در طول زمان و بیانگر ایستادگی و مقاومت مردم ایران در مقابل هر چه زشتی و پلشتی است.

امیری خراسانی با بیان اینکه ادبیات پایداری ریشه در قرآن دارد و قرآن منشور پایداری است، تصریح کرد: آبشخور فرهنگ شیعی و اسلام در عاشوراست و قرار است در زمینه ادبیات پایداری، این سیر تاریخی تحلیل و تجزیه شود.

دبیر علمی دهمین کنگره ملی ادبیات پایداری گفت: کنگره دنبال این است عظمت و بزرگی، فداکاری ها و افتخار نه تنها ملت ایران و بلکه سایر ملل را استخراج نموده و به نسل ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادبیات پایداری، بیانگر ایستادگی مردم ایران در مقابل هر چه زشتی است

ادبیات پایداری، بیانگر ایستادگی مردم ایران در مقابل هر چه زشتی است