مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 12:452023-03-01سياسي

جدایی مردم از روحانیت، جدایی از دین را نتیجه خواهد داد


قائم مقام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: روحانیت باید مانند گذشته، بواسطه خدمت رسانی به مردم و تقویت ارتباط خود با جوانان، مانع تلاش های دشمنان در جهت جدایی اندختن میان مردم و روحانیت شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراسم افتتاحیه کمیسیون های دهمین اجلاسیه منطقه ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با علما و فضلای محترم استان های تهران، البرز و سمنان، صبح امروز در محل مجتمع فرهنگی آموزشی آدینه تهران، برگزار شد.

آیت الله مرتضی مقتدایی در این مراسم، با اشاره به تلاش های دشمنان در جهت فاصله انداختن میان مردم و روحانیت، ابراز داشت: روحانیت باید مانند گذشته، بواسطه خدمت رسانی به مردم و تقویت ارتباط خود با جوانان، مانع تلاش های دشمنان در جهت جدایی انداختن میان مردم و روحانیت شوند؛ چرا که جدایی مردم از روحانیت، جدایی از دین را نتیجه خواهد داد.

وی افزود: سیره روحانیت و حوزه های علمیه از ابتدا این بوده است که برای ارشاد و هدایت مردم پیش قدم بوده اند و در مساجد، مراکز علمی و تبلیغی مختلف، با مردم ارتباط داشته و مسائل و احکام دین را به آن ها می آموخته اند و در خدمت رسانی به آنان پیش قدم بوده اند.

رییس شورای سیاستگذاری حوزه های علمیه خواهران ادامه داد: مردم روحانیت را به خدمت رسانی و راهنمایی می شناسند و روحانیت نیز باید امروز همین مسیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدایی مردم از روحانیت، جدایی از دین را نتیجه خواهد داد

جدایی مردم از روحانیت، جدایی از دین را نتیجه خواهد داد