مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 12:372023-03-01اقتصادي

سختگیری های لازم در مورد چاه های غیر مجاز آب انجام شود


سختگیری ها علیه چاه های مجاز است در صورتی که باید این سختگیری ها در مورد چاه های غیر مجاز باشد تا همراهی های لازم صورت بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک فرزاد مخلص الائمه امروز در شورای حفاظت از منابع آب و کارگروه سازگاری با کم آبی استان مرکزی با اشاره به وضعیت چاه های مجاز و غیرمجاز اظهار کرد: سختگیری ها علیه چاه های مجاز است در صورتی که باید این سختگیری ها در مورد چاه های غیر مجاز باشد تا همراهی های لازم صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه علیرغم بارش ها اما همچنان با کمبود آب مواجه هستیم، افزود: نیاز است تا در راستای فرهنگ سازی و آموزش در خصوص وضعیت نامناسب منابع آبی به بهره برداران و کشاورزان اطلاعیه مشترک ارسال شود؛ این اطلاعیه ها می تواند در قالب کلیپ و موشن گرافی توسط مدیریت منابع آب استان و جهاد کشاورزی تهیه شود.

استاندار استان مرکزی بیان کرد: نیاز است تا در این اطلاعیه ها موارد مرتبط با برخورد با چاه های غیر مجاز و همچنین تشویق برای اجرای طرح اصلاح الگوی کشت گنجانده شود.

مخلص الائمه ادامه داد: خشکسالی های چند سال اخیر باعث شده تا در ذخایر زیر زمینی 15 سال عقب باشیم؛ شاید این تصور باشد در سال جاری بارش های خوبی داشتیم اما باید دقت کرد که این بارش ها کمبود ها را جبران نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سختگیری های لازم در مورد چاه های غیر مجاز آب انجام شود

سختگیری های لازم در مورد چاه های غیر مجاز آب انجام شود